Picture

Карьера в OTP Bank

Узнайте больше о вакансиях в OTP Bank. Мы с нетерпением ждем встречи с вами!

Вакансии

Мы - молодая и динамичная команда, профессиональная, ориентированная на клиента и результат. Мы стремимся предложить вам профессиональные задачи, дружелюбную рабочую атмосферу, возможности для развития и условия для ведения здорового образа жизни.

Лучшему кандидату мы предлагаем дополнительные льготы по заработной плате:

- Опыт международной группы;
- Интранет-портал со специализированной информацией и богатым каталогом курсов повышения квалификации;
- Приобретение продуктов Банка на льготных условиях;
- Дополнительное медицинское страхование;
- Талоны на питание;
- Финансовые льготы в виде бонусов к отпуску, коллективных и индивидуальных премий.

Улучшайте свою карьеру с OTP Bank!

Мы приглашаем вас направить свое резюме по адресу recrutare@otpbank.md, указав должность, на которую вы претендуете.
Если вы не нашли вакансию по вашей специальности, отправьте нам свое резюме, и, в зависимости от наличия свободных мест на требуемые позиции в новых проектах, мы свяжемся с вами. Мы с нетерпением ждем встречи с вами и совместной работы!

Работа в сфере бизнеса

Manager relații clienți, Direcția Clienți Corporativi Locali, Departamentul Large Corporate

Ce ai de făcut:

  • Atragerea clienţilor noi din categoria Large Corporate, precum şi în menţinerea clienţilor corporativi existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
  • Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii corporativi organelor de decizie; monitorizarea derulării a relaţiei contractuale cu clienţii;
  • Contribuție personală la stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii corporativi;
  • Comunicarea și corespondenţa de afaceri cu clienţii corporativi ai Băncii;
  • Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii corporativi în atenția organelor de decizie; monitorizarea derulării a relaţiei contractuale cu clienţii;
  • Participarea în cadrul proiectelor de dezvoltare ale Băncii.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic / financiar-bancar;
  • Experienţă în relaționarea cu clienţii minim 3 ani în sistemul bancar;
  • Competențe de analiză a situației economico-financiare a întreprinderii;
  • Orientare către client;
  • Cunoaşterea legislaţiei în vigoare;
  • Cunoaşterea limbilor – română, engleza, rusă;
  • Cunoştinţe avansate în sistemele și aplicațiile informatice (Word, Excel, Power Point).

Aplică

 

Manager relații Factoring, Secția Factoring, Direcția Finanțare Specializată și Internațională, Departamentul Tranzacții Bancare Globale

Ce ai de făcut:

  • Consilierea clienților și acordarea suportului pentru rețea în vânzarea produsului 
  • Prospectarea pieței pentru identificarea oportunităților de business și promovare
  • Comunicarea cu echipele interne și partenerii externi pe subiecte aferente tranzacțiilor
  • Asigurarea funcțiilor post-vânzare: monitorizarea achitării creanțelor, raportare, îndeplinire buget, etc.
  • Operarea în softul dedicat
  • Analiza eligibilității tranzacțiilor de Factoring conform DNI în vigoare
  • Administrarea procesului de perfectare a contractelor și dosarelor de Factoring
  • Participarea la elaborarea documentelor normative interne și proceselor de business


Vom aprecia sa ai:

  • Spirit de inițiativă, implicare și perseverență
  • Abilitati excelente de comunicare, relaționare si negociere
  • Capacitatea de a oferi soluții eficiente pentru problemele identificate
  • Cunoaşterea fluentă a limbilor: română, engleză, rusă
  • Cunoaşterea sistemului financiar-bancar și a tehnicilor de vânzare a produsului
  • Studii superioare economice, financiar-bancare
  • Experienţă în sistemul financiar - bancar de cel puţin 3 ani

 

Aplică

Conslier Clientelă CLIPRO

Ce ai de făcut:

  • Analiza pieţii, identificarea şi atragerea clienţilor potenţiali;
  • Monitorizarea permanentă a portofoliului de clienţi, aplicând criteriile de segmentare;
  • Analiza gradului de încadrare a clientului în criteriile de eligibilitate pentru produsele bancare;
  • Vânzarea produselor şi serviciilor bancare.


Vom aprecia sa ai:

  • Experienţă în domeniul bancar sau în domenii conexe;
  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
  • Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office;
  • Cunoaşterea limbii engleze va constitui un avantaj.

 

Aplică

Consilier Creditare Persoane Fizice, or. Chișinău

Ce ai de făcut:

  • Atragerea clienţilor persoane fizice;
  • Dezvoltarea relaţiilor cu clienţii din portofoliu şi fidelizarea lor;
  • Vânzarea produselor şi serviciilor băncii;
  • Analiza pieţei şi identificarea clienţilor potenţiali.


Vom aprecia sa ai:

  • Experienţă bancară de minim 1,5 ani;
  • Studii superioare economice/financiare;
  • Cunoştinţe tehnico – comerciale specifice produselor bancare;
  • Cunoştinţe de aplicare a MS Office;
  • Cunoaşterea limbilor: română, rusă; engleza va constitui un avantaj.

 

Aplică

Operator Ghişeu Universal, Sucursala Corporativă

Ce ai de făcut:

  • Efectuarea operaţiunilor de casă în numerar și prin virament pentru clienţii Băncii;
  • Promovarea şi vânzarea produselor şi serviciilor Băncii.

 

Vom aprecia sa ai:

  • Studii superioare sau medii de specialitate în domeniul economic/financiar;
  • Experienţă în relaţia cu clienţii, gestiunea numerarului, (într-o funcţie similară va fi un avantaj);
  • Cunoştinţe de utilizator în aplicare MS Office;
  • Abilităţi de comunicare şi  orientare spre client;
  • Cunoașterea limbii române, ruse,engleze;
  • Atenţie la detalii.

 

Aplică

Operator Ghişeu Universal, or. Chișinău, or.Drochia, or Fălești

Ce ai de făcut:

  • Efectuarea operaţiunilor de casă în numerar și prin virament pentru clienţii băncii;
  • Promovarea şi vânzarea produselor şi serviciilor băncii.


Vom aprecia sa ai:

  • Studii superioare sau medii de specialitate în domeniul economic/financiar;
  • Experienţă în relaţia cu clienţii, gestiunea numerarului, (într-o funcţie similară va fi un avantaj);
  • Cunoştinţe de utilizator în aplicare MS Office;
  • Abilităţi de comunicare şi  orientare spre client;
  • Atenţie la detalii.

 

[button url='/send-cv' text='Aplică'

Reprezentant Vânzări Directe, Secția Vânzări prin Canale Alternative, Departamentul Retail Management şi Monitorizare

Ce ai de făcut:

  • Identificarea clienților potențiali și a oportunităților de promovare a produselor și serviciilor bancare în afara sediilor Băncii;
  • Promovarea serviciilor și produselor băncii într-o manieră profesională, în conformitatea cu reglementările în vigoare;
  • Atragerea clienților și inițierea procesului de încheiere a relațiilor de afaceri noi;
  • Identificarea necesităților clienților și propunerea soluțiilor financiare optime, prin adaptarea comercializării produselor la condițiile pieței;
  • Participarea la acțiuni de animare comercială ale băncii: întâlniri cu clienții, prezentări, expoziții, evenimente, etc.;
  • Oferirea de asistență clienților în procesul de vânzare;
  • Administrarea și asigurarea respectării tuturor obiectivelor de vânzare;
  • Monitorizarea tuturor solicitărilor clienților și asigurarea procesării/rezolvării acestora;
  • Menținerea cunoștințelor despre toate produsele și serviciile de pe piață, pentru a cunoaște toate avantajele și dezavantajele pentru diverse produse/servicii;
  • Gestionarea eficientă și corectă a diverselor documente pentru toate sursele de vânzare;
  • Respectarea tuturor măsurilor legate de securitate și confidențialitatea datelor clienților.

 

 

Vom aprecia să ai:

  • Experiență în domeniul vânzărilor;
  • Spirit de inițiativă, pro activitate, creativitate și implicare;
  • Spirit de responsabilitate, organizare și orientare spre rezultat.


    Aplică

Manager relații, Secția Relații Instituții Financiare Internaționale, Direcția Finanțare Specializată și Internațională, Departamentul Tranzacții Bancare Globale

Ce ai de făcut:

  • Monitorizarea şi analiza programelor de finanțare ale Instituțiilor Financiare Internaționale și unităților de implementare a proiectelor internaționale;
  • Inițierea, gestiunea şi menținerea relației Băncii cu Instituțiile Financiare Internaționale și unitățile de implementare a proiectelor internaționale;
  • Gestiunea procesului privind negocierea şi implementarea acordurilor de finanțare cu Instituțiile Financiare Internaționale;
  • Dezvoltarea şi implementarea produselor de finanțare din resursele Instituțiilor Financiare Internaționale;
  • Monitorizarea portofoliului de proiecte realizate în parteneriat cu Instituțiile Financiare Internaționale (linii de credit, proiecte de asistență tehnică, etc.);
  • Asigurarea corespondenței în cadrul relațiilor de parteneriat cu Instituțiile Financiare Internaționale, pregătirea informațiilor diverse la solicitarea Instituțiilor Financiare Internaționale;
  • Promovarea în cadrul Băncii a proiectelor derulate în parteneriat cu Instituțiile Financiare Internaționale şi animarea echipelor comerciale în vederea valorificării resurselor atrase.
  • Alte activități relevante pentru asigurarea relației de parteneriat calitativ cu Instituțiile Financiare Internaționale.

 

Vom aprecia să ai:

  • Experiență în domeniul bancar minim 2 ani;
  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoștințe ale MS Office la nivelul utilizatorului avansat;
  • Cunoașterea aprofundată a bazei legislative şi normative în domeniul bancar;
  • Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat.

    Aplică

Работа в службе поддержки

Manager Produs, Secția Produse Persoane Fizice, Departamentul Marketing și Gestiunea Produselor

Ce ai de făcut?

  • Elaborarea/dezvoltarea ofertei de produse a băncii raportate la necesităţile clienţilor, resursele băncii şi oportunităţile pe piaţă într-un mod superior competitorilor Băncii;
  • Promovarea eficientă a produselor şi serviciilor Băncii;
  • Crearea și evoluţia produselor (ofertelor) sau serviciilor cu propuneri de modificări de preţuri aferente;
  • Crearea planuri de promovare pentru produsele şi serviciile băncii din segmentul pieţei clienţilor PF şi urmărirea executării lor;
  • Elaborarea şi actualizarea DNI aferente produselor gestionate;
  • Crearea planurilor de distribuţie (plasare) pentru produsele şi serviciile Băncii şi urmăreşte executarea lor;
  • Segmentarea pieţii şi selectarea grupelor ţintă de clienţi.
  • Definirea campaniilor de comunicare şi marketing operaţional.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul financiar-bancar/ economic;
  • Experiență minimă de 2 ani în cadrul domeniului financiar-bancar, preferabil - produse creditare;
  • Cunoașterea cadrului normativ financiar-bancar;
  • Cunoașterea tehnologiei produselor bancare;
  • Cunoașterea aprofundată a aplicațiilor MS Office (Excel, Word, Power Point);
  • Cunoașterea limbilor română, rusă; engleză - va fi un avantaj;
  • Orientare spre client;
  • Orientare spre rezultat;

 

Aplică

Jurist, Direcția Legalitate

Ce ai de făcut?

  • să acorzi asistență juridică subdiviziunilor Băncii;
  • să elaborezi contracte și proiecte de documente normative interne;
  • să monitorizezi și să informezi despre modificările legislative;
  • să reprezinți și să promovezi interesele Băncii în raport cu persoanele terțe;
  • să gestionezi eliberarea și să monitorizezi procurile emise pentru activitatea curentă a Băncii.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil juridic;
  • Cunoașterea legislației în vigoare (cunoașterea actelor normative ale BNM va constitui un avantaj);
  • Cunoașterea legislației internaționale relevante;
  • Cunoașterea limbilor română, rusă (Limba engleză va constitui un avantaj);
  • Cunoașterea aplicațiilor Word, Excel, etc;
  • Abilități de lucru în echipă și individual;
  • Pro activitate și comunicare eficientă;
  • Spirit de inițiativă și responsabilitate;
  • Experiență în domeniul financiar-bancar va constitui un avantaj.

 

Aplică

Responsabil flux documentar, Secția Arhiva Fizică, Departamentul Logistică

Ce ai de făcut?

  • Supravegherea integrității documentelor, respectarea condițiilor necesare pentru păstrarea optimă a documentelor în încăperea arhivei;
  • Primirea dosarelor / dosarelor de credit și a documentelor in original de la entitățile emitente în arhivă;
  • Ținerea evidenței dosarelor / dosarelor de credit și a originalelor primite în arhivă;
  • Recompletarea dosarelor de credit cu documentele transmise ulterior de către entitățile creatoare;
  • Verificarea prezentei documentelor obligatorii în original în dosarele de credit transmise de către entitățile emitente;
  • Conlucrarea cu entitățile creatoare în vederea completării dosarelor de credit în cazul lipsei documentelor aferente acestora;
  • Eliberarea către subdiviziunile structurale ale Băncii a dosarelor ce fac obiectul Fondului Arhivistic al Băncii;
  • Eliberarea către subdiviziunile structurale ale Băncii a copiilor scanate din dosarele ce fac obiectul Fondului Arhivistic al Băncii;
  • Verificarea integrității dosarelor în arhiva fizică a Băncii;
  • Ținerea evidenței eliberării/restituirii dosarelor din/în depozitele arhivei;
  • Selectarea dosarelor/dosarelor de credit cu termen de păstrare expirat și întocmirea listei acestora pentru lichidarea ulterioară;
  • Supravegherea respectării procedurilor și modalităților de arhivare și transmitere către arhivă a documentelor/dosarelor, de către entitățile creatoare (subdiviziunile structurale ale Băncii);
  • Consultarea angajaților entităților creatoare de documente, ce sunt surse de completare a Fondului Arhivistic al Băncii, referitor la procedura și modalitățile de ordonare, arhivare a documentelor, procedura de predare a documentelor în arhivă, termenele de păstrare a documentelor, evidența și asigurarea integrității lor;
  • Îmbunătățirea continuă a performanțelor proceselor, inclusiv prioritatea acordată satisfacției necesităților și așteptărilor clienților interni și altor părți interesate (precum și prin participarea la dezvoltarea/crearea aplicațiilor domeniului procesului de transmitere/păstrare a documentelor);

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare, superioare incomplete sau medii de specialitate;
  • Experiență de muncă nu mai mică de 1 an;
  • Cunoaștere utilizare calculator la nivel înalt;
  • Cunoașterea limbilor română, rusă; engleză - va fi un avantaj;
  • Orientare spre client;
  • Orientare spre rezultat;

 

Aplică

Încasator, Secția Încasare Numerar

Ce ai de făcut?

  • Asigură pregătirea, primirea, predarea și transportarea valorilor către/ de la Banca Națională, Băncile Comerciale, subdiviziunile Băncii și Agenții economici;
  • Asigură verificarea și pregătirea, primirea și transportarea - valorilor la exportul de valuta sau asigură predarea valorilor în valută la import numerar;
  • Asigură alimentarea/ descărcarea ATM-urilor/ MBA off-site  conform DNI în vigoare;
  • Coordonează activitatea zilnică a echipei de încasare în caz de înlocuire a încasatorului coordonator;
  • Asigură evidenta stricta a deplasării la punctele de colectare (Agenți Economici) conform rutelor și graficilor stabilite;
  • Asigură predarea numerarului în Tezaurul Central al Băncii la întoarcerea de pe rută pe parcursul zilei operaționale sau depozitarea sigură a acestora în Tezaurul Serviciului Încasare;
  • Asigură integritatea genților cu valori încasate, pentru care poartă răspundere materiala deplina;
  • Asigură confidențialitatea informațiilor și a datelor referitoare despre numerarul primit/ predat și transportat;
  • Îmbunătățește continuu performanțele proceselor sale, inclusiv prioritatea acordată satisfacției necesităților și așteptărilor clienților și altor părți interesate, elaborează propuneri pentru optimizarea/ îmbunătățirea proceselor aferente prestării serviciilor de încasare.
  • Respectă strict prevederile legislației în vigoare și documentelor normative interne;
  • La indicația superiorului ierarhic va exercita alte sarcini ce țin de activitatea Băncii.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare incomplete sau speciale;
  • Experiență de muncă în domeniu;
  • Cunoașterea limbilor: române, ruse;
  • Capacitatea de a analiza situații specifice;
  • Abilitate înaltă de verificare și control;
  • Capacitatea de a înțelege și aprecia riscurile operaționale;

 

Aplică

Specialist Decontări, Direcția Transferuri, Centrul de Procesare Servicii Clienți

Ce ai de făcut?

  • Executarea corectă a ordinelor de plată, din ordinul Băncii și/sau a clienților Băncii, a documentelor electronice în monedă naţională şi valută străină în aplicaţiile informatice ale Băncii (iBANK, AFRB, etc.) și a ordinelor de incaso recepționate de la instituțiile abilitate;
  • Executarea corectă (verificarea, autorizarea şi creditarea finală a conturilor) a transferurilor în valută străină primite în favoarea Băncii şi a clienţilor băncii;
  • Conlucrarea cu subdiviziunile Băncii în chestiuni ce ţin de decontări în monedă naţională şi valută străină (erori de completare a documentelor primare, insuficienţă de fonduri, blocaj cont, etc.);
  • Efectuarea achitărilor reciproce cu beneficiarii prestatori de servicii și gestionarea conturilor destinate decontărilor cu beneficiarii;
  • Perfectarea facturilor de expediţie şi a altor documente aferente comisioanelor percepute de la beneficiari;
  • Corectarea erorilor, divergentelor şi altor chestiuni ce ţin de plăţile efectuate de persoanele fizice la ghişeele băncii;
  • Corespondența cu beneficiarii prestatori de servicii privind decontările reciproce efectuate, pe conturile aferente decontărilor cu partenerii prestatori de servicii, şi perfectarea rapoartelor respective;
  • Evidenţa şi investigarea sumelor cu destinaţie neclarificată, modificări, anulări iniţiate de clienţii Băncii şi băncile corespondente.

 

Vom aprecia să ai:

  • Cunoaşterea standardelor SWIFT şi SAPI;
  • Cunoaşterea legislaţiei în vigoare (naţională şi internaţională) în materie de decontări fără numerar în monedă naţională;
  • Cunoaşterea limbilor română, rusă, engleză; franceză – va fi un avantaj;
  • Cunoştinţe informatice: MS Office;
  • Studii superioare economice, financiar-bancare;
  • Experienţă de muncă în sistemul bancar cel puţin 1 an, în domeniul decontărilor fără numerar în monedă naţională va fi un avantaj.

 

Aplică

 

 

Manager produs, Direcția Emitere și Relații Sisteme de Plăți, Departamentul Carduri

Ce ai de făcut?

  • Gestiunea segmentului de activitate a produselor de carduri bancare și relațiile cu sisteme de plăți internaționale (IPS), subdiviziunile interne la băncii inclusiv la nivel de grup;
  • Elaborarea și dezvoltarea ofertelor aferente produselor de carduri bancare raportate la necesităţile clienţilor, resursele băncii şi oportunităţile de pe piaţă într-un mod superior competitorilor băncii;
  • Gestionarea produselor de card prin prisma funcționalităților tehnice ale aplicațiilor aferente;
  • Analiza pieței și a principalilor competitori, în contextul acţiunilor de marketing şi a campaniilor promoţionale planificate spre lansare pentru produsele de card;
  • Elaborarea şi implementarea măsurilor de majorare a gradului de echipare cu produse de card, precum şi de creştere a fidelităţii clientului faţă de produsele Băncii;
  • Revizuirea periodică și analiza posibilității de revizuire a politicii tarifare aferente produselor de card;
  • Analiza fluxului intern aferent produselor de card prin prisma respectării prevederilor actelor normative interne și legislației în vigoare, precum și oferirea soluțiilor de îmbunătățire;
  • Îmbunătăţirea continuă a performanţelor serviciilor şi proceselor, prin satisfacerea necesităţilor şi aşteptărilor părţilor interesate;
  • Promovarea principiilor calității la toate etapele ciclului de management al produsului de card;
  • Raportarea si analiza riscurilor operaţionale;
  • Raportarea la nivel intern.

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul economic;
  • Experienţă minimă de 1 an în cadrul domeniului financiar-bancar, preferabil - produse de card din segmentul pieței persoanelor fizice;
  • Cunoaşterea cadrului normativ financiar-bancar;
  • Experiență în domeniul elaborării produselor bancare, în special ce ține de domeniul cardurilor;
  • Cunoștințe aprofundate la setarea tehnică a produselor, elaborare și aprobare tarifelor;
  • Experiență de elaborare a actelor normative interne;
  • Gândire analitică și orientare spre client;
  • Orientare spre rezultat.

Aplică

Работа в сфере контроля

Auditor, Departamentul Audit

Ce ai de făcut:

  • Participă la misiunile de audit ale activităţilor organizaţionale şi funcţionale ale Băncii;
  • Evaluarea adecvării şi eficacităţii controlului intern în aceste activităţi;
  • Obţine, analizază şi evaluează informaţii pentru a expune concluzii informate şi obiective asupra eficienţei şi adecvării sistemului de control intern, eficacităţii performanţelor ale activităţilor verificate;
  • Raportarea observaţiilor şi propunerea recomandărilor pentru corecţia condiţiilor nesatisfăcătoare; îmbunătăţirea operaţiunilor şi reducerea cheltuielilor;
  • Efectuează controlul asupra îndeplinirii hotărîrilor luate şi a recomandărilor privind lichidarea neajunsurilor şi încălcărilor, depistate in cadrul controalelor de audit extern şi intern, inclusiv controalele realizate de către BNM şi alte instituţii;
  • Participă la elaborarea programelor de control şi formarea dosarelor misiunilor de audit.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul financiar/economic;
  • Cunoaşterea actelor normative, a regulamentelor, procedurilor şi instrucţiunilor emise de Banca Naţională a Moldovei si legilor ce ţin de activitatea instituţiilor financiare;
  • Cunoaşterea sistemelor de control intern în cadrul instituţiilor financiare;
  • Experienţă de muncă în sistemul bancar sau companii de consultanţă de cel puţin 1 an;
  • Experienţă în efectuarea auditului şi analizei financiare în cadul băncilor/şi sau instituţiilor financiare;
  • Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office (Word, Excel, PowerPoint, MS Access);
  • Cunoaşterea obligatorie la nivel avansat a limbilor: română, rusă, engleză.

 

[button url='/send-cv' text='Aplică'

Ofițer, Secția Control KYC, Direcția Prevenirea Spălării Banilor, Departamentul Conformitate

Ce ai de făcut:

  • Cooperarea la elaborarea și actualizarea metodologiei de control al conformității procesului de intrare în relație cu clienții Băncii, definit de prevederile legislației și documentelor normative interne relevante;
  • Înaintarea de propuneri pentru întocmirea programului de control și a fișelor de lucru pe baza metodologiei definite;
  • Efectuarea controalelor;
  • Întocmirea raportului de control și emiterea de recomandări;
  • Revizuirea planului de acțiune întocmit ca rezultat a controlului efectuat și monitorizarea implementării planului de acțiuni;
  • Contribuirea la dezvoltarea și menținerea continuă a procedurilor interne care susțin fluxurile de lucru ale echipei;
  • Desfășurarea sesiunilor de instruire pentru subdiviziunile Băncii implicate în procesul de inițiere și menținere a relației cu clienții, pentru a asigura responsabilizarea fiecărui angajat;
  • Îndeplinirea altor atribuții atribuite de manager.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic;
  • Experiență de lucru în domeniul bancar;
  • Cunoașterea procedurilor și a legislației în vigoare și reglementărilor în domeniile prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului și sancțiunilor internaționale;
  • Cunoașterea și aplicarea MS Office,;
  • Gândire analitică;
  • Cunoașterea limbilor: română, rusă și engleză;
  • Capacitatea de a analiza situații specifice;
  • Capacitatea de analiză a situațiilor legate de disfuncționalitățile depistate în domeniile prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului, sancțiuni internaționale, privind riscurile de non-conformitate repetate;
  • Abilitate înaltă de verificare și control, gândire strategică;
  • Abilitați de comunicare eficientă (scrisă și verbală) și proactivitate;
  • Integritate și fiabilitate
  • Autoperfecționare
  • Atitudine orientată spre rezultate
  • Precizie

 

Aplică

Ofițer AML, Direcția Prevenirea Spălării Banilor, Departamentul Conformitate

Ce ai de făcut:

  • Participarea la elaborarea documentelor normative interne în domeniul prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului și sancțiunilor internaționale;
  • Participarea în evaluarea riscurilor din domeniile prevenirii spălării banilor și sancțiuni internaționale, identificarea neajunsurilor în sistemul de control intern și înaintarea planurilor de acțiuni pentru remedierea acestora;
  • Analiza disfuncționalităților depistate în domeniile prevenirii spălării banilor/finanțării terorismului și sancțiunilor internaționale, identificarea riscurilor și propunerea măsurilor de prevenire;
  • Participarea la formarea și sensibilizarea personalului implicat în domeniile prevenirii spălării banilor/finanțării terorismului și sancțiunilor internaționale;
  • Examinarea tranzacțiilor din perspectiva respectării prevederilor legislației în domeniul prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului. Raportarea tranzacțiilor/activităților suspecte;
  • Examinarea tranzacțiilor prin prisma respectării regimurilor de sancțiuni internaționale emise de autoritățile străine;
  • Efectuarea misiunilor de control privind realizarea standardelor în domeniile embargouri și sancțiuni, prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului în subdiviziuni;
  • Perfectarea și transmiterea rapoartelor obligatorii către autorități.


Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic;
  • Experiență de lucru în domeniul bancar;
  • Cunoașterea procedurilor și a legislației în vigoare și reglementărilor în domeniile prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului și sancțiunilor internaționale;
  • Cunoașterea și aplicarea MS Office,;
  • Gândire analitică;
  • Cunoașterea limbilor: română, rusă și engleză;
  • Capacitatea de a analiza situații specifice;
  • Capacitatea de analiză a situațiilor legate de disfuncționalitățile depistate în domeniile prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului, sancțiuni internaționale, privind riscurile de non-conformitate repetate;
  • Abilitate înaltă de verificare și control, gândire strategică;
  • Abilitați de comunicare eficientă (scrisă și verbală) și proactivitate;

 

Aplică

Ofițer KYC, Direcția Prevenirea Spălării Banilor, Departamentul Conformitate

Ce ai de făcut:

  • Participarea la elaborarea documentelor normative interne în domeniile cunoașterii clienților, Persoane Expuse Politic;
  • Analiza și validarea dosarelor Cunoaște-ți clientul, aferente intrării în relații și/sau revizuirii relațiilor conform prevederilor legale;
  • Asigurarea filtrării clienților în baza listelor de sancțiuni internaționale și PEP;
  • Participarea la formarea și sensibilizarea personalului implicat în domeniile KYC;
  • Efectuarea misiunilor de control privind realizarea standardelor în domeniul cunoașterii clienților.


Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic;
  • Experiență de lucru în domeniul bancar;
  • Cunoașterea procedurilor și a legislației în vigoare și reglementărilor în domeniile cunoașterii clientului, prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului, Persoane Expuse Politic, Sancțiuni internaționale;
  • Cunoașterea și aplicarea MS Office;
  • Gândire analitică;
  • Cunoașterea limbilor: română, rusă și engleză;
  • Capacitatea de a analiza situații specifice;
  • Capacitatea de analiză a situațiilor legate de disfuncționalitățile depistate în domeniile KYC, prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului, sancțiuni internaționale, privind riscurile de non-conformitate repetate;
  • Abilitate înaltă de verificare și control, gândire strategică;
  • Abilitați de comunicare eficientă (scrisă și verbală) și proactivitate.

 

Aplică

Ofițer Conformitate, Direcția Conformitate, Departamentul Conformitate

Ce ai de făcut:

  • Verificarea respectării normelor deontologice și conflicte de interese de către salariații Băncii;
  • Pariciparea la evaluarea riscurilor din domeniile conformității și riscului reputaţional, identificarea neajunsurilor în sistemul de control intern și elaborarea planurilor de acțiuni pentru remedierea acestora dacă va fi cazul;
  • Participarea la formarea şi sensibilizarea personalului Băncii, din perspectiva domeniilor conformității;
  • Participarea în cadrul procesului de analiză și aprobare a produselor noi;
  • Participă la verificarea respectării normelor de conformitate, deontologie și restul domeniilor gestionate de către salariații Băncii implicaţi in activităţile respective;
  • Participarea la investigarea reclamațiilor şi cazurilor de nerespectare a normelor referitoare la conformitate, deontologie, și alte domenii gestionate;
  • Participă la analiza declarațiilor salariaților privind cumularea funcţiilor deținute cu alte funcţii în afara Băncii, analizează implicarea personalului băncii, care deţine cote şi/sau funcţii administrative în alte entități care pot genera conflicte de interese şi generează concluzii în rezultatul analizei;
  • Acordarea suportului subdiviziunilor băncii pe probleme aferente domeniilor gestionate;
  • Participă la procesul de identificare, verificare a datelor şi raportare/guvernanța conturilor deţinute de clienții ce cad sub incidenţa reglementărilor aferente acordurilor fiscale internaționale, precum FATCA și CRS;
  • Verificarea potențialilor furnizori și parteneri ai Băncii prin prisma domeniilor gestionate;
  • Participă în procesul de verificare a reglementărilor interne din perspectiva domeniilor conformității.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare economice/ financiar-bancar, juridic;
  • Cunoaşterea legislaţiei şi a reglementărilor şi a documentelor normative interne în domeniile conformităţii/deontologiei, conflictelor de interese, FATCA, CRS;
  • Cunoaşterea limbii române, engleze, ruse.
  • Experienţa bancară de minim 2 ani, preferabil în domeniul controlului intern/riscului operaţional/ conformității /auditului;
  • Atenție la detalii;
  • Orientare spre client;
  • Orientare spre rezultat.

 

Aplică


Evaluator Secția Evaluare Garanții

Ce ai de făcut:

  • Verifică și avizează rapoartele de evaluare elaborate de companiile de evaluare pentru bunurile imobile / mobile propuse în scopul garantării angajamentelor;
  • Asigură evaluarea bunurilor mobile aduse în garanție;
  • Verifica integritatea și calitatea bunurilor aduse în garanție, în cadrul acțiunilor de control/ monitoring;
  • Stabilește valoarea de garanție pentru bunurile propuse drept garanție;
  • Monitorizează calitatea serviciilor prestate de către companiile de evaluarea cu care colaborează Banca, înaintează obiecții și propuneri privind activitatea acestora;
  • Fundamentează și propune spre aprobare măsuri privind modalitatea de desfășurare a activității de management al garanțiilor;
  • Colaborează cu companiile de evaluare agreate de Bancă în vederea evaluării / reevaluării bunurilor imobile ipotecate sau în proprietatea Băncii;
  • Răspunde la toate cererile punctuale ale Secției pentru probleme de evaluare;
  • Elaborează la necesitate analize specifice, sintetizează și participă la pregătirea rapoartelor pe domeniul gestionat.
  • Îmbunătățirea continuă a performanțelor proceselor sale, inclusiv prioritatea acordată satisfacției necesităților şi așteptărilor clienților și altor părți interesate;
  • Participă la instruirea și formarea profesională a echipei comerciale.

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil tehnic / ingineresc licențiat în evaluarea bunurilor imobile / economic ;
  • Minim 2 ani experiență financiar-bancara/ minim 1 an experiența in domeniul evaluării bunurilor
  • Cunoașterea legislației în vigoare în domeniul financiar-bancar și al evaluării bunurilor imobile;
  • Cunoașterea și asigurarea aplicării corecte a principiilor comitetelor Basel în domeniul supravegherii bancare;
  • Integritate și responsabilitate;
  • Cunoașterea caracteristicilor operațiunilor de piață;
  • Cunoștințe avansate de aplicare: MS Office (Word, Excel, PowerPoint, MS Access);
  • Cunoașterea limbii engleze la un nivel mediu.

Aplică

 

Data Scientist, Direcția Administrarea Riscului de Credit Retail, Departamentul Monitorizarea și Administrarea Riscurilor

Ce ai de făcut:

  • Dezvoltarea scorecard-urilor pentru aplicațiile de scoring;
  • Documentarea procesului de elaborare și revizuire a modelelor de scoring;
  • Asigurarea monitorizării performanței modelelor utilizate în procesul de gestiune a riscului de credit prin efectuarea exercițiilor de back-testing;
  • Participarea în cadrul proiectelor IT de integrare și dezvoltare a bazelor de date relevante;
  • Actualizarea periodică a seturilor de date utilizate la calculul indicatorilor de risc.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul științelor economice şi/sau exacte;
  • Experiență de lucru în domeniul financiar-bancar, avantaj in zona reporting si/sau credit risc management;
  • Cunoașterea metodelor și tehnicilor de evaluare a riscurilor, preponderent în domeniul riscului de credit;
  • Cunoștințe avansate ale instrumentelor de analiză a datelor MS Excel și MS Power BI, cunoașterea limbajelor de programare SAS și SQL; Python - va constitui un avantaj
  • Abilități bune de analiză și sinteză, capacitatea de a lucra cu volume mari de date;
  • Gândire proactivă, capabil să planifice, să prioritizeze și să execute mai multe proiecte simultan;
  • Cunoașterea limbii engleze minim la nivel mediu;
  • Integritate, responsabilitate și capacitatea de lucru în echipă.

Aplică

Работа в сфере IT

Analist Producție Informatică - Suport, Secția Centrul de Exploatare, Departamentul Tehnologii Informaționale

Ce ai de făcut:

  • Acordarea suportului funcțional și consultanței utilizatorilor SIB, linia 1 de suport TI, privind utilizarea funcționalului sistemului automatizat bancar (în continuare – ”SAB”) aflat în exploatare în regim de producție;
  • Acordarea consultaței și suportului tehnic pentru înregistrarea și procesarea solicitărilor de asistență și extragere date înaintate de către utilizatorii SIB, inclusiv cu excaladarea către și implicarea liniilor de suport TI superioare;
  • Acordarea suportului privind identificarea şi formalizarea cazurilor de erori sau incidente funcţionale al SAB;
  • Înregistrarea și remedierea anomaliilor și incidentelor raportate aferent funcționării SAB;
  • Acordarea suportului privind versiunile de livrare în teste şi producţie aferente mentenanţei evolutive şi corective SAB;
  • Monitorizarea asigurării unor termeni rezonabili de corecţie (prin dezvoltare, testare funcţională şi omologare bancară) a incidentelor funcţionale aferente SAB.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic sau în domeniul IT;
  • Experiența de activitate în sistemul financiar-bancar constituie un avantaj;
  • Cunoștințe medii/avansate ale limbii engleze;
  • Cunoștințe temeinice profil tehnic și în domeniu IT;
  • Gândire inovativă, capacitate de analiză şi sinteză, judecată rapidă;
  • Rezistenţă la sarcini repetitive şi situaţii de stres;
  • Flexibilitate şi autodezvoltare.

 

Aplică

Tester, Secția Studii și Dezvoltare, Departamentul Tehnologii Informaționale

Ce ai de făcut:

  • Participă în procesul de testare;
  • Analizează scenariile de testare;
  • Analizează rezultatele testelor;
  • Raportează erorile identificate;
  • Testarea manuala a sistemelor;
  • Acordă suport în executarea testelor;
  • Răspunde de rularea scenariilor de testare în termenii stabiliți, calitativ si complet;
  • Tinde să studieze și să însușească noi tehnologii de testare pentru a fi mai polivalent, multifuncțional, flexibil la modificările impuse.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaţionale și/sau financiare;
  • Experiență de muncă în sistemul bancar – min. 2 ani;
  • Cunoașterea Sistemelor de gestiune si raportare a testelor ;
  • Cunoaşterea regulilor şi a noţiunilor de securitate informaţională;
  • Cunoaşterea limbilor română, engleza, rusă;
  • Cunoştinţe în sisteme mobile și web;
  • Creativ în abordarea modalităților de rezolvare a problemelor;
  • Deschis pentru a studia noi tehnologii;
  • Certificate ISTQB sau alte Certificate in IT va constitui un avantaj;
  • Cunoștințe de baza in SQL/PLSQL va constitui un avantaj.

    Aplică



Administrator de rețea, Secția Rețea și Echipamente Departamentul Tehnologii Informaționale

Ce ai de făcut:

  • Mentenanța si suportul rețelei de date LAN, WAN a Băncii si a serviciilor aferente acesteia;
  • Identificarea si rezolvarea problemelor (Troubleshooting) de rețea aferente Băncii;
  • Controlul fluxului de date bancare prin intermediul rețelei de date a Băncii.
  • Instalarea si configurarea echipamentelor de rețea a Băncii;
  • Conlucrarea cu colegii din alte echipe, cum ar fi: Administratori de sistem, ServiceDesk, Securitatea Informaționala;
  • Elaborarea și actualizarea documentației tehnice privind infrastructura rețelei de date a Băncii;
  • Respectarea strictă a prevederilor actelor normative interne și a legislației în vigoare;
  • Monitorizarea si respectarea normelor de securitate la implementarea tehnologiilor de rețea noi;
  • Sa raportează situația curentă, aferentă funcționarii rețelei de date a Băncii, către conducerea Departamentului;
  • Executarea planurilor de activitate și raportarea despre îndeplinirea lor către conducerea Departamentului

 

Vom aprecia să ai:

  • Experiență de muncă în domeniul Tehnologiilor Informaționale minim 3 ani;
  • Studii superioare în domeniul Tehnologiilor Informaționale;
  • Cursuri finisate în domeniul Tehnologiilor Informaționale;
  • Certificate CCNA R&S,CCNP (o să constituie un avantaj);
  • Cunoașterea sistemelor de operare (IOS, FXOS, Linux basic, NexusOS);
  • Cunoașterea tehnologiilor Network Switching (Vlan, VTP, LLDP, Port Security, DHCP Snooping, LACP, VPC, etc);
  • Cunoașterea tehnologiilor Network Routing (EIGRP, OSPF, BGP, DMVPN, GRE, etc);
  • Cunoașterea tehnologiilor Network Firewalling ( ACL, NAT, IDS/IPS, FirePowerMC, FTD, etc);
  • Cunoștințe de depanarea a incidentelor de rețea (Pachet Capture);
  • Cunoașterea limbii române și engleze.

 

Aplică