Picture

Карьера в OTP Bank

Узнайте больше о вакансиях в OTP Bank. Мы с нетерпением ждем встречи с вами!

Вакансии

Мы - молодая и динамичная команда, профессиональная, ориентированная на клиента и результат. Мы стремимся предложить вам профессиональные задачи, дружелюбную рабочую атмосферу, возможности для развития и условия для ведения здорового образа жизни.

Лучшему кандидату мы предлагаем дополнительные льготы по заработной плате:

- Опыт международной группы;
- Интранет-портал со специализированной информацией и богатым каталогом курсов повышения квалификации;
- Приобретение продуктов Банка на льготных условиях;
- Дополнительное медицинское страхование;
- Талоны на питание;
- Финансовые льготы в виде бонусов к отпуску, коллективных и индивидуальных премий.

Улучшайте свою карьеру с OTP Bank!

Мы приглашаем вас направить свое резюме по адресу recrutare@otpbank.md, указав должность, на которую вы претендуете.
Если вы не нашли вакансию по вашей специальности, отправьте нам свое резюме, и, в зависимости от наличия свободных мест на требуемые позиции в новых проектах, мы свяжемся с вами. Мы с нетерпением ждем встречи с вами и совместной работы!

Работа в сфере бизнеса

Manager relații clienți, Direcția Clienți Corporativi Locali, Departamentul Large Corporate

Ce ai de făcut:

  • Atragerea clienţilor noi din categoria Large Corporate, precum şi în menţinerea clienţilor corporativi existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
  • Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii corporativi organelor de decizie; monitorizarea derulării a relaţiei contractuale cu clienţii;
  • Contribuție personală la stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii corporativi;
  • Comunicarea și corespondenţa de afaceri cu clienţii corporativi ai Băncii;
  • Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii corporativi în atenția organelor de decizie; monitorizarea derulării a relaţiei contractuale cu clienţii;
  • Participarea în cadrul proiectelor de dezvoltare ale Băncii.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic / financiar-bancar;
  • Experienţă în relaționarea cu clienţii minim 3 ani în sistemul bancar;
  • Competențe de analiză a situației economico-financiare a întreprinderii;
  • Orientare către client;
  • Cunoaşterea legislaţiei în vigoare;
  • Cunoaşterea limbilor – română, engleza, rusă;
  • Cunoştinţe avansate în sistemele și aplicațiile informatice (Word, Excel, Power Point).

Aplică

 

Manager Relații Bănci Corespondente și Trade Finance, Departamentul Tranzacții Bancare Globale

Ce ai de făcut:

  • Gestiunea relațiilor cu Băncile Corespondente;
  • Consilierea clienţilor și suport pentru Front-Office în vânzarea produselor Trade Finance, inclusiv participarea la training-uri și întâlniri cu clienții;
  • Analizarea eligibilității tranzacțiilor solicitate de clienți conform fișei de produs și procedurii interne;
  • Asigurarea comunicării cu echipele de lucru interne și corespondența cu băncile străine pe subiecte aferente aprobării tranzacțiilor și cooperării în domeniu;
  • Promovarea îmbunătățirii continue a performanței proceselor în care este implicat, cu accent pe satisfacerea cerințelor și așteptărilor clienților și ale celorlalte părți interesate.

Vom aprecia să ai:

  • Spirit de inițiativă, implicare și perseverență;
  • Grad sporit de responsabilitate, organizare și atenție la detalii;
  • Deschis către învățare continuă și pregătit să accepte noi provocări profesionale;
  • Abilități bune de comunicare și atitudine „can-do”;
  • Cunoaşterea limbilor: română, rusă, engleză la nivel avansat;

Aplică

Manager Relații Factoring, Secția Factoring, Direcția Finanțare Specializată și Internațională, Departamentul Tranzacții Bancare Globale

Ce ai de făcut:

  • Consilierea clienților și acordarea suportului pentru rețea în vânzarea produsului; 
  • Prospectarea pieței pentru identificarea oportunităților de business și promovare;
  • Comunicarea cu echipele interne și partenerii externi pe subiecte aferente tranzacțiilor;
  • Asigurarea funcțiilor post-vânzare: monitorizarea achitării creanțelor, raportare, îndeplinire buget, etc.
  • Operarea în softul dedicat;
  • Analiza eligibilității tranzacțiilor de Factoring conform DNI în vigoare;
  • Administrarea procesului de perfectare a contractelor și dosarelor de Factoring;
  • Participarea la elaborarea documentelor normative interne și proceselor de business.


Vom aprecia sa ai:

  • Spirit de inițiativă, implicare și perseverență;
  • Abilități excelente de comunicare, relaționare și negociere;
  • Capacitatea de a oferi soluții eficiente pentru problemele identificate;
  • Cunoaşterea fluentă a limbilor: română, engleză, rusă;
  • Cunoaşterea sistemului financiar-bancar și a tehnicilor de vânzare a produsului;
  • Studii superioare economice, financiar-bancare;
  • Experienţă în sistemul financiar - bancar de cel puţin 3 ani.

 

Aplică

Expert financiar bancar, Direcția Cash Management, Departamentul Tranzacții Bancare Globale

Ce ai de făcut:

  • Vei sprijini echipa de vânzări în promovarea și dezvoltarea produselor de Cash Management, colaborând activ cu Managerii Relații Clienți pentru identificarea oportunităților și elaborarea ofertelor comerciale;
  • Vei coordona inițiativele de instruire și campaniile comerciale, asigurând totodată monitorizarea utilizării produselor și atingerea obiectivelor stabilite;
  • Vei exercita funcții de coordonare internă, colaborând activ cu echipele de produs, IT și suport clienți pentru dezvoltarea și optimizarea soluțiilor de Cash Management;
  • Vei contribui în proiecte interne ca reprezentant business și vei monitoriza satisfacția clienților prin interacțiuni directe cu serviciile de suport;
  • Vei colabora cu Relationship Managerul pentru a verifica și implementa contracte complexe sau soluții personalizate, asigurându-te că toate cerințele clientului sunt respectate în detaliu;
  • Vei comunica activ cu clienții pentru a colecta documentele necesare și a garanta implementarea corectă și completă a contractelor, oferindu-le totodată sprijin și consiliere privind regulile speciale sau gestionarea solicitărilor;

Vom aprecia să ai:

  • Experiență în domeniu financiar-bancar de cel puțin 1 an;
  • Cunoașterea produselor și serviciilor de Cash Management;
  • Studii superioare economice, financiar-bancare.
  • Cunoaşterea sistemului financiar-bancar;
  • Cunoaşterea legislaţiei interne și internaţionale în domeniul plaților in valuta locala si străină
  • Cunoaşterea fluentă a limbilor: română, rusă, engleză;
  • Cunoştinţe informatice: Word, Excel, PPT, etc.

Aplică

Manager Junior Relații Clienți IMM, Departamentul Întreprinderi Mici și Mijlocii

Ce ai de făcut:

  • Acordă suport managerului relaţii cu clienţii ÎMM în gestiunea portofoliului de clienţi ÎMM, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
  • Execută documentele operaţionale, introduce date în aplicaţii, alte acţiuni operaţionale în scopul gestiunii relaţiilor cu clienţii IMM; gestionează corespondenţa cu clienţii ÎMM;
  • Acordă asistenţă la formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii ÎMM către organele de decizie;
  • Menţinerea relaţiei cu clienţii din portofoliul managerului relaţii clienţi ÎMM în lipsa acestuia (concediu, concediu medical, etc.);
  • Monitorizarea derulării a relaţiei contractuale cu clienţii ÎMM;
  • Asigurarea clienţilor potenţiali cu informaţie deplină privind produsele şi serviciile Băncii oferite;
  • Perfectează rapoarte de activitate;
  • Realizează supravegherea formalizată în corespundere cu documentele normative interne în vigoare;
  • Alte sarcini ale managerului relaţii cu clienţii ÎMM şi superior responsabil funcţional în cadrul competenţelor sale.

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare economice / financiar-bancare;
  • Experienţa în deservirea/comunicarea cu clienţii minim 1 an în sistemul bancar;
  • Cunoasterea principalelor caracteristici ale produselor/serviciilor bancare destinate persoanelor juridice;
  • Cunoașterea principiilor de bază ale proceselor de KYC;
  • Cunoaşterea legislaţiei în vigoare;
  • Cunoaşterea limbilor – română, rusă (engleza va constitui un avantaj);
  • Cunoştinţe avansate în sistemele și aplicațiile informatice (Word, Excel, Power Point),

Aplică

Consilier Financiar Bancar, Sucursala Corporativă

Ce ai de făcut:

  • Analizarea/verificarea/procesarea tranzacțiilor operaționale ale clienților corporativi (tranzacții aferente conturilor bancare deschise de către client la Bancă), inclusiv și gestionarea operațională a unui portofoliu de clienți corporativi;
  • Promovarea și vânzarea produselor/ serviciilor Băncii cu respectarea procedurilor/reglementărilor aferente, precum şi consultarea calitativă a clienţilor existenţi şi potenţiali privind acestea;
  • Îmbunătăţirea continuă a performanţelor individuale, inclusiv prioritatea acordată satisfacţiei necesităţilor şi aşteptărilor clienţilor.

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul economic/financiar;
  • Experienţă în sistemul bancar de minimum 1 an, inclusiv experiență în deservirea clienților persoane juridice;
  • Cunoştinţe de utilizator în aplicarea MS Office, Excel;
  • Cunoaștere limbii engleze va prezenta un avantaj;
  • Abilităţi de comunicare și orientare spre client, rezultat și calitate;
  • Atenţie la detalii;
  • Abilităţi de lucru în echipă.

Aplică

Consilier Clientelă Multimedia, Secția Vânzări la Distanță și POS Lending, Departamentul Vânzări Alternative

Ce ai de făcut:

  • Vânzarea produselor și serviciilor Băncii, inclusiv a creditelor de consum, prin intermediul canalelor alternative de distribuție (telefonie, fax, email, sms , IVR, etc);
  • Consilierea clienţilor existenţi şi potenţiali cu informaţie generală privind produsele bancare (tipuri, dobânzi, comisioane, documente necesare etc.);
  • Procesarea solicitarilor privind creditele de consum parvenite prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanță, destinate PF;
  • Realizarea actiunilor de Suport pentru clienţii Băncii deţinători de carduri bancare;
  • Realizarea actiunilor de Suport pentru clientii Bancii utilizatori ai serviciilor/produselor de deservire la distanță ale Băncii;
  • Cunoașterea, aplicarea și respectarea DNI ale Băncii;
  • Organizare și orientare spre eficiență a activităților gestionate în cadrul Secției Vânzări la Distanță;
  • Îmbunătățirea continuă a performanțelor proprii în vederea atingerii/respectării indicatorilor comerciali de performanță și de calitate;
  • Participarea în proiecte de dezvoltare ale Băncii.

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
  • Vorbirea fluentă a limbii române și rusă; engleza nivel mediu de comunicare;
  • Abilităţi de operare PC, pachete/aplicații software și baze de date interne (nivel avansat);
  • Experiența în domeniul vânzărilor produselor bancare constituie un avantaj.

Particularităţile postului:

  • Munca în ture de zi, Luni – Vineri.

Aplică

Conslier Clientelă CLIPRO, or. Chișinău

Ce ai de făcut:

  • Analiza pieţii, identificarea şi atragerea clienţilor potenţiali;
  • Monitorizarea permanentă a portofoliului de clienţi, aplicând criteriile de segmentare;
  • Analiza gradului de încadrare a clientului în criteriile de eligibilitate pentru produsele bancare;
  • Vânzarea produselor şi serviciilor bancare.

Vom aprecia să ai:

  • Experienţă în domeniul bancar sau în domenii conexe;
  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
  • Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office;
  • Cunoaşterea limbii engleze va constitui un avantaj.

Aplică

Conslier Clientelă Persoane Fizice, or. Chișinău

Ce ai de făcut:

  • Atragerea clienţilor persoane fizice;
  • Dezvoltarea relaţiilor cu clienţii din portofoliu şi fidelizarea lor;
  • Vânzarea produselor şi serviciilor băncii;
  • Analiza pieţei şi identificarea clienţilor potenţiali.

Vom aprecia să ai:

  • Experienţă bancară de minim 1,5 an;
  • Studii superioare economice/financiare;
  • Cunoştinţe tehnico – comerciale specifice produselor bancare;
  • Cunoştinţe de aplicare a MS Office;
  • Cunoaşterea limbilor: româna, rusa; engleza va constitui un avantaj.

Aplică

Operator Ghișeu Universal, or. Chișinău

Ce ai de făcut:

  • Efectuarea operațiunilor de casă în numerar și prin virament pentru clienții băncii;
  • Promovarea și vânzarea produselor și serviciilor băncii;

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare sau medii de specialitate în domeniul economic/financiar;
  • Experienţă în relația cu clienții, gestiunea numerarului (într-o funcție similară va fi considerată un avantaj);
  • Cunoştinţe de aplicare a MS Office;
  • Abilități de comunicare și orientare spre client;
  • Atenție la detalii.

Aplică

Работа в службе поддержки

Șef Direcție Acceptare și Evidență, Departamentul Carduri

Ce ai de făcut:

  • Asigură gestiunea eficientă a Direcției cu implicarea directă în activitatea şi în efectuarea acțiunilor ce ţin de domeniul carduri ca: activități de acceptarea cardurilor bancare la ATM și POS terminale, evidența contabilă pe perimetrul cardurilor bancare, precum și alte activități de externalizare.
  • Asigură planificarea, monitorizarea şi raportarea privind eficienţa funcţionării reţelelor de ATM şi POS-terminale ale băncii;
  • Asigură alinierea proiectelor asociate cu cardurile bancare la strategia Băncii;
  • Înaintează în modul stabilit propuneri de proiect, evoluţii, menite să contribuie la fortificarea poziției Băncii pe perimetrul acceptării cardurilor bancare la plată, cu scopul alinierii la tendinţele pieţei locale şi internaţionale, cât şi mărirea competitivității băncii în domeniul cardurilor bancare;
  • Participă, și după caz, gestionează implementarea proiectelor şi evoluţiilor din domeniul carduri şi procesele asociate acestora, aprobate în modul corespunzător şi în conformitate cu rolul atribuit;
  • Contribuie direct la optimizarea și îmbunătățirea continuă a flux-urilor de procesare, după caz, monitorizează și raportează menținerea indicatorilor de performanță stabiliți;
  • Monitorizează și raportează indicatorii de rentabilitate și propune masuri de optimizare a parcului de ATM/POS terminale;
  • Monitorizează, coordonează și verifică în modul stabilit activitățile și serviciile externalizate din domeniul de gestiune;
  • Gestionează relaţiile cu Sistemele Internaționale de Plată cu carduri în limita competențelor;
  • Pregăteşte analize, rapoarte şi informaţii cu privire la domeniile de activitate dirijate.
  • Asigură controlul datelor raportate atât pe intern, cât şi pe extern, inclusiv raportarea către BNM, OTP Grup, Sistemele Internaţionale de Plăţi și alți solicitanți autorizați a informațiilor pe domeniul de gestiune;
  • Elaborează sarcini tehnice ce țin de implementarea și respectarea reglementărilor stabilite în domeniul cardurilor bancare, dezvoltarea și optimizarea proceselor.

 

Vom aprecia să ai:

  • Experiență în poziții similare de cel puțin 3 ani;
  • Experienţa în domeniul de competență de cel puțin 5 ani;
  • Studii superioare economice/financiare/tehnice;
  • Cunoaşterea particularităţilor operaţiunilor aferente domeniului vizat;
  • Cunoașterea avansată a domeniului acceptare carduri la plată prin intermediul dispozitivelor speciale (POS terminale, ATM, Tap-to-Phone, Parcomate);
  • Cunoaşterea legislaţiei în domeniul de competență al Direcției/ Departamentului;
  • Experiență cu privire la gestiunea relațiilor cu Sistemele Internaționale de Plată;
  • Cunoaşterea limbii române, ruse și engleze;
  • Cunoştinţe operare PC: Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint);
  • Capacitatea de a analiza situații specifice;
  • Proactivitate și orientare către client.

Aplică

Manager Produs, Bancassurance, Secția Daily Banking, Departamentul Marketing, Gestiunea Produselor și Experienței Clienților

Ce ai de făcut:

  • Elaborarea și dezvoltarea ofertelor aferente produselor de asigurare- destinate persoanelor fizice;
  • Crearea planurilor/campaniilor de promovare aferente și urmărirea derulării/executării lor prin prisma rezultatelor înregistrate;
  • Propunerea de revizuire a prețurilor și/sau ofertelor dedicate aferent produselor respective, în funcție de evoluția pieței, necesităților adresate de clienți;
  • Alinierea actelor normative interne la legislația în vigoare și asigurarea elaborării fluxurilor de lucru în conformitate cu acestea;
  • Vei beneficia de o experiența internațională a Grupului OTP, prin participarea în grupuri comune de lucru, seminare de aprofundare cunoștințe, training-uri dedicate.

Vom aprecia să ai:

  • Dorința de învățare, spirit de colaborare și inițiativă;
  • Experiență minimă de 2 ani în cadrul domeniului financiar-bancar, în aria de creditare persoane fizice;
  • Studii superioare în domeniul financiar-bancar/economic;
  • Cunoașterea cadrului normativ financiar-bancar;
  • Cunoașterea tehnico-comerciale specifice produselor bancare;
  • Cunoașterea limbilor română, rusă, engleză - va fi un avantaj;
  • Atenție la detalii și orientare spre rezultat.

Aplică

Business Analyst, Directia Suport Proiecte, Departamentul Proiecte și Organizare

Ce ai de făcut:

  • Efectuează analiza cerințelor business elaborate de către subdiviziunile băncii în vederea definirii și/sau agreării specificațiilor funcționale cu dezvoltatorii, pentru construirea eficientă a sistemelor informatice, inclusiv identificarea cerințelor prin întâlniri cu subdiviziunile solicitante, precum și în baza analizei documentației legislative și tehnice specifice domeniului financiar - bancar;
  • Contribuie la detalierea cerințelor business și redactarea acestora împreună cu echipa de dezvoltatori în vederea validării specificațiilor funcțional-tehnice;
  • Identifică și propune soluții alternative pentru automatizarea eficientă a proceselor de business;
  • Asigură coordonarea și gestiunea echipei responsabile pe perioada efectuării testelor funcționale și/sau de acceptanță de către utilizatorii finali a noilor dezvoltări de funcțional în sistemele informatice;
  • Asigură monitorizarea procesului de realizare a tuturor livrabilelor tehnice aferente unei dezvoltări de funcțional în sistemele informatice;
  • Asigură până la finalizarea proiectului urmărirea post implementare a dezvoltărilor sistemelor informatice instalate pe mediile de producție în scopul rezolvării eventualelor disfuncționalități.

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul economic sau tehnologii informaționale;
  • Experiență de minim 3 ani în domeniul bancar;
  • Cunoștințe excelente ale proceselor și produselor business bancare (segmentul retail sau corporate);
  • Experiență în implementarea funcționalităților noi în sisteme informatice și/sau perspicacitate în utilizarea tehnologiilor informaționale
  • Cunoașterea avansată a limbilor română, rusă și engleză, la nivel de comunicare verbală și scrisă.

Aplică

Coordonator proiecte (PMO), Direcția Gestiune Proiecte, Departamentul Proiecte și Organizare

Ce ai de făcut:

  • Definirea și planificarea proiectului (perimetru, obiective, resurse, buget, plan detaliat), inclusiv identificarea și alocarea resurselor necesare pentru implementare;
  • Coordonarea echipelor interne și externe, gestionarea riscurilor și asigurarea elaborării documentației de proiect;
  • Monitorizarea progresului proiectului (perimetru, plan, buget) și informarea constantă a stakeholderilor privind statutul acestuia;
  • Raportarea periodică a stadiului proiectului și asigurarea alinierii la obiectivele stabilite.
  • În calitate de responsabil de Portofoliu de Proiecte (PMO)
  • Oferirea suportului echipelor inițiatoare în pregătirea materialelor pentru aprobarea proiectelor de către Comitetul de Proiecte, precum și înregistrarea și evidența proiectelor aprobate;
  • Implicarea în planificarea și pilotarea financiară a portofoliului de proiecte, inclusiv monitorizarea bugetară, alocarea resurselor și reconcilierea lunară cu departamentele financiare;
  • Organizarea ședințelor Comitetului de Proiecte și a altor forumuri interne, cu pregătirea suporturilor informaționale și redactarea Minutelor;
  • Elaborarea rapoartelor interne și externe privind portofoliul de proiecte.

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul economic și/sau IT;
  • Experiență de lucru în domeniul bancar minim de 3 ani;
  • Experienţă în domeniul proiectelor și în special în proiecte ce presupun implementare/ajustare procese business în sisteme informatice (va constitui un avantaj);
  • Punctualitate în pregătirea și prezentarea informațiilor cu respectarea termenului impus;
  • Abilităţi analitice bine pronunţate;
  • Cunoștințe avansate privind reglementările legislative aferente proceselor bancare;

Aplică

Senior Data Management Expert, Departamentul Managementul Sistemelor Informaționale

Ce ai de făcut:

  • Vei face parte din echipa responsabilă de crearea și menținerea ulterioara a unei structuri pentru raportări care va servi drept o singura sursa sigură de date;
  • Vei participa la procesul întreg de dezvoltare a rapoartelor, începând cu analiza cerințelor business și elaborarea si întreținerea specificațiilor funcțional-tehnice pană la dezvoltarea propriu-zisă a rapoartelor Băncii, preponderent ce țin de zona de Risk;
  • Vei asigura întreg procesul de dezvoltarea și întreținere a rapoartelor Băncii, aferente zonei de Risk management, către Banca Națională a Moldovei, grupul OTP, alte entități locale si internaționale, etc.;
  • Vei participa la procesul de elaborare a produselor si serviciilor bancare, în scopul asigurării corecte a raportărilor ulterioare;
  • Vei asigura dezvoltarea în continuare a domeniului de raportări și Business Intelligence al Băncii pentru a satisface pe deplin necesitățile de raportare, atât interne cât și de Grup;
  • Vei asigura acordarea asistenței tuturor subdiviziunilor Băncii responsabile de raportări, în redactarea cerințelor de business aferente în vederea realizării lor tehnice;
  • Vei participa la definirea și întreținerea regulilor generale de business, precum și a dicționarului de date utilizat la raportări;

Vom aprecia să ai:

  • Experiența minimă de activitate bancară 3 ani, preferabil în domeniul raportare bancară;
  • Studii superioare tehnice/ matematice sau economice;
  • Cunoașterea bazelor de date relaționale (MS SQL, Oracle, etc.);
  • Experiență în întocmirea diverselor tipuri de rapoarte;
  • Cunoașterea limbajelor de programare moderne, constituie un avantaj;
  • Cunoașterea Microsoft Office, tool-uri de BI (Tableau, Power BI, etc. ) la nivel avansat, constituie un avantaj;
  • Cunoașterea limbii Engleze la un nivel avansat, constituie un avantaj;
  • Capacitatea de a lucra in echipă;
  • Orientare spre rezultat.

Aplică

Analist business raportări, Departamentul Managementul Sistemelor Informaționale

Ce ai de făcut:

  • Vei face parte din echipa responsabilă de crearea și menținerea ulterioara a unei structuri pentru raportări care va servi drept o singura sursa sigură de date;
  • Vei participa la procesul întreg de dezvoltare a rapoartelor, începând cu analiza cerințelor business și elaborarea specificațiilor funcțional-tehnice pană la dezvoltarea propriu-zisă a rapoartelor Băncii;
  • Vei participa la procesul de elaborare a produselor si serviciilor bancare, în scopul asigurării corecte a raportărilor ulterioare;
  • Vei asigura dezvoltarea în continuare a domeniului de raportări și Business Intelligence al Băncii pentru a satisface pe deplin necesitățile de raportare, atât interne cât și de Grup;
  • Vei asigura realizarea analizei primare a cerințelor noi de raportări, a cerințelor de actualizare a rapoartelor existente; precum și analiza detaliată a cerințelor de business, cooperând direct cu inițiatorul și/sau beneficiarul cerințelor;
  • Vei asigura acordarea asistenței tuturor subdiviziunilor Băncii responsabile de raportări, în redactarea cerințelor de business aferente în vederea realizării lor tehnice;
  • Vei participa la definirea și întreținerea regulile generale de business, precum și a dicționarului de date utilizat la raportări;
  • Vei procesarea informații importante prin aplicarea tehnicilor de data mining, pentru obținerea de informații utile în activitatea băncii;
  • Vei realiza dezvoltări în suita SAS (rapoarte, tabele, datamart-uri);
  • Vei elabora specificații funcțional-tehnice aferente domeniului de reporting conform cerințelor recepționate de la echipele de business.


Vom aprecia să ai:

  • Experiența minimă de activitate bancară 3 ani, preferabil în domeniul raportare bancară;
  • Studii superioare tehnice/ matematice sau economice;
  • Cunoașterea bazelor de date relaționale (MS SQL, Oracle, etc.);
  • Experiență în întocmirea diverselor tipuri de rapoarte;
  • Experiența în domeniul de Business Analyst / System Analyst, preferabil in domeniul bancar va constitui un avantaj;
  • Cunoașterea limbajelor de programare moderne va constitui un avantaj;
  • Cunoașterea Microsoft Office, tool-uri de BI (Tableau, Power BI, etc. ) la nivel avansat va constitui un avantaj;
  • Cunoașterea limbii Engleze la un nivel avansat va constitui un avantaj;
  • Capacitatea de a lucra in echipă;
  • Orientare spre rezultat.

Aplică

Analist financiar, Secţia Suport SME, Departamentul Întreprinderi Mici Şi Mijlocii

Ce ai de făcut:

  • Evaluarea economico-financiară a persoanelor juridice din segmentul IMM prin prisma analizei indicatorilor și evoluției rezultatelor financiare, cu prognoza fluxului de numerar și estimarea capacității de plată și a bonității debitorilor in procesul de prelucrare si aprobare a creditelor;
  • Examinarea tranzacțiilor purtătoare de riscuri pentru clienții din segmentul IMM (tot spectrul facilităților de credit din portofoliul de produse ale Băncii);
  • Formularea propunerilor pentru alte subdiviziuni şi organe competente de decizie ale Băncii;
  • Participarea la structurarea tranzacțiilor de credit prin elaborarea documentației de credit;
  • Perfectarea contractelor de credit şi de gaj aferente facilităților de credit pentru clienți persoane juridice IMM;
  • Monitorizarea trimestrială a Situațiilor Financiare și a condițiilor financiare contractuale ale Debitorilor din segmentul IMM.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic, preferabil facultatea Finanțe/Contabilitate/Audit;
  • Experiență în domeniul bancar – minim 1 an;
  • Experiență în domeniul analizei financiare, audit sau a contabilității întreprinderilor va fi un avantaj;
  • Cunoașterea Standardelor Naționale de Contabilitate și a legislației BNM în domeniul creditării persoanelor juridice;
  • Cunoașterea produselor de creditare destinate persoanelor juridice din diverse domenii de activitate;
  • Abilitate dezvoltată de a sintetiza informațiile și a transpune indicatorii financiari într-o analiza structurată și concisă a stării economico-financiare a întreprinderii;
  • Cunoștințe la nivel mediu în sistemele şi aplicațiile informatice - MS Office, în special (Word, Excel, PowerPoint);
  • Cunoașterea limbii române, ruse şi engleze;
  • Punctualitate în pregătirea și prezentarea calitativă a informațiilor cu respectarea termenului limită;
  • Gândire analitică, critică şi de sinteză, orientare către rezultate, inițiativă, atitudine proactivă, responsabilitate, gestiunea eficientă a timpului, capacitatea de a gestiona si monitoriza mai mute sarcini simultan, concentrare și atenție maximă la detalii.

Aplică

Manager Animare, Secția Animare și Monitorizare Vînzări, Departamentul Retail Network Management

Ce ai de făcut:

  • Analizează rezultatele înregistrate de către reţeaua de sucursale a Băncii privind vânzările de produse;
  • Monitorizarea performanţelor comerciale ale punctelor de vânzare;
  • Elaborează acţiunile comerciale, orientate spre accelerarea vânzărilor și îndeplinirea obiectivelor comerciale setate pentru punctele de vănzare;
  • Dezvoltarea, centralizarea şi coordonarea eforturile comerciale ale reţelei focusate pe punerea în aplicare şi maximizarea efectelor comerciale ale campaniilor de marketing promovate de către Bancă
  • Organizarea şi asigurarea suportul punctelor de vânzare în probleme comerciale în vederea rezolvării problemelor care pot afecta/îmbunătăţi funcţionalitatea normală şi continuitatea activităţii punctelor de vănzare;
  • Vizitarea punctelor de vânzare cu scopul depistării şi ulterior înlăturării neajunsurilor în activitatea comercială şi administrativă a punctelor de vânzare;
  • Oferirea suportului necesar reţelei în cadrul produselor/proceselor noi;
  • Ghidarea şi instruirea personalului din punctele de vânzare;
  • Promovarea principiilor calităţii la toate etapele ciclului de management: planificare, organizare, conducere, control şi aplicare a acţiunilor de îmbunătăţire.

Vom aprecia să ai:

  • Experienţă în domeniul bancar sau în domenii conexe;
  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoştinţe bancare generale, strategia de marketing şi tehnici de vânzare produse şi servicii bancare;
  • Experienţa de minim 2 ani în domeniul vânzărilor produselor bancare;
  • Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office;
  • Disponibilitate pentru deplasări;
  • Orientare spre rezultat și spre client;
  • Cooperare;
  • Comunicare cu impact;
  • Cunoaşterea limbii engleze.

Aplică

Manager Relații Publice, Secția Relații Publice și Responsabilitate Socială Corporativă

Ce ai de făcut?

  • Elaborarea şi implementarea planului anual de comunicare și evenimente;
  • Implicare în elaborarea și implementarea strategiei de creștere a gradului de recunoaștere a brandului pe piață;
  • Gestionarea relațiilor cu mass-media și partenerii băncii;
  • naliză și press monitoring;
  • Crearea de conținut creativ și autentic;
  • Elaborarea și implementarea campaniilor de comunicare și sociale;
  • Gestionarea paginilor băncii pe social media media - LinkedIn, Instagram, Facebook, Youtube, inclusiv anumite secțiuni și pagini pe website;
  • Redactarea și coordonarea principalelor publicaţii instituţionale ale băncii;
  • Colaborarea cu subdiviziunile OTP Group și subsidiarele grupului pe domeniile de referință.

Vom aprecia să ai:

  • Experienţă de cel puțin un an în domeniul Comunicare, PR, jurnalism, marketing sau domenii conexe;
  • Abilităţi excelente de comunicare scrisă şi orală;
  • Inițiativă și creativitate;
  • Abilitatea de a lucra în echipă, precum și independent;
  • Cunoaşterea aprofundată a aplicaţiilor MS Office, Adobe Illustrator va constitui un avantaj;
  • Cunoaşterea limbilor: româna, rusa, engleza la nivel avansat;
  • Permis de conducere categoria B, experiență de condus.

Aplică

Analist Financiar, Secția Angajamente Retail, Centrul de Procesare Servicii Clienți

Ce ai de făcut?

  • Asigură verificarea integrității dosarelor de credit cu garantii reale și corespunderea acestora cu cerințele DNI prin aplicațiile de scorare;
  • Asigură setarea în SIB facilitățile de credit și anume – eliberarea creditelor, inregistrarea garantiilor, rambursarea (anticipată, totală), restructurarea, etc.;
  • Asigură analiza solicitărilor care conform DNI sunt aprobate in afara aplicațiilor de scorare cum ar fi restructurări, derogări și altele;
  • Perfectarea contractelor non standarde si celor care nu sunt incorporate in aplicațiile de scorare aferente facilitaților de credit cu garantii reale aprobate, acorduri adiționale si altele conform prevederilor DNI;
  • Perfectarea contractelor de gaj a bunurilor mobile, de amanet si acorduri adiționale la acestea;
  • Perfectarea demersurilor, permisiunilor, scrisorilor prevăzute de DNI;
  • Înregistrarea in baze de date interne a dosarelor de credit procesate imediat după procesarea acestora.

 

Vom aprecia să ai:

  • Experiență de muncă în sistemul financiar-bancar minim 1 an în domeniul creditării;
  • Studii superioare financiar - bancare/economice;
  • Cunoașterea Microsoft Office la nivel avansat si a sistemelor si aplicațiilor informatice specifice;
  • Capacitate de analiză şi sinteză;
  • Atenție la detalii şi abilități de identificare a riscurilor aferente activității creditare;
  • Cunoașterea limbilor: româna, rusa, engleza - avantaj;
  • Păstrarea confidențialității informației.

    Aplică

Consilier Clientelă Multimedia, Centrul de Contact Multimedia

Ce ai de făcut:

  • Recepționarea și tratarea (până la soluționarea definitivă) a solicitărilor primite de la clienții existenți și/sau potențiali ai Băncii prin intermediul canalelor alternative de deservire (telefonie, email, sms, IVR, chat OTP I/M Banking etc.);
  • Realizarea acțiunilor de Suport pentru clienții Băncii deținători de carduri bancare;
  • Realizarea acțiunilor de Suport pentru clienții Băncii utilizatori ai serviciilor/produselor de deservire la distanță ale Băncii;
  • Consilierea clienților existenți și potențiali cu informație generală privind produsele bancare (tipuri, dobânzi, comisioane, documente necesare etc.);
  • Participă la vânzarea indirectă de produse bancare prin stabilirea de întâlniri de vânzare pentru clienții existenți și potențiali, interesați de produsele bancare, la Sucursala sau redirecționare la Secția Vânzări la Distanță;
  • Apelarea clienților în cadrul campaniilor de telemarketing si/sau a sondajelor de calitate;
  • Îndeplinirea altor sarcini la cererea superiorilor ierarhici în cadrul funcției și competențelor deținute.

Vom aprecia să ai:

  • Studii medii sau superioare cu profil economic sau în curs;
  • Cunoașterea produselor și serviciilor bancare la nivel general;
  • Vorbirea fluentă a limbii române, rusă si engleza nivel mediu de comunicare;
  • Abilități de operare PC.

Aplică

Manager Produse Digitale, Secţia Dezvoltare Produse Digitale, Departamentul Produse Digitale

Ce ai de făcut:

  • Vei contribui la generarea de strategii și viziuni pe termen lung pentru a crea cele mai bune produse digitale;
  • Vei defini nevoia de business pentru sistemele automatizate de deservire la distanta, pregătirea specificațiilor business, în colaborare cu unitățile competente ale băncii (Managerii de Produse din cadrul diviziilor comerciale) și înaintarea acestora pentru dezvoltare, asigurând înțelegerea coerenta a acestora de către echipele relevante (interne si externe);
  • Vei gestiona, conduce cercetări (User research) și studii de evaluare a utilizării a produselor digitale, pentru a propune viziunea și planul de dezvoltare pe termen scurt si mediu;
  • Vei elabora scenarii de dezvoltare a cerințelor și vei asigura implementarea acestora conform strategiei. Vei acționa în parteneriat cu echipele IT, Business si furnizori externi pentru definirea planului si perimetrului de dezvoltare a produselor digitale, asigurând livrarea produsului in timp conform așteptărilor;
  • Vei planifica și vei defini prioritatea dezvoltării produselor si funcționalităților aferente produselor digitale (Product backlog maintainance);
  • Vei asigura testarea și verificarea noilor produse și servicii digitale, precum și modificarea produselor și serviciilor digitale existente;
  • Vei monitoriza si evalua performanța produselor digitale întru facilitarea îmbunătățirilor continue in iterații;
  • Vei crea materiale profesionale pentru instruire privind serviciile electronice și, acolo unde este necesar, vei acorda suport profesional pentru desfășurarea formărilor;
  • Vei elabora și actualiza actele normative interne referitoare la produsele digitale;
  • Vei acționa ca si Ambasador a produselor digitale, atât pe intern cit și pe extern, distribuind cunoștințele și oferind consultanță.

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul financiar-bancar sau administrării afacerilor, marketing, business și/sau domenii conexe;
  • Experiență de min. 1 ani în domeniul financiar-bancar;
  • Abilități de comunicare atât cu echipele Business cât și tehnice;
  • Pasiune pentru dezvoltarea celor mai bune produse digitale pentru satisfacerea nevoii clienților;
  • Abilitați analitice, de prioritizare și negociere;
  • Cunoașterea cadrului normativ financiar-bancar;
  • Cunoașterea produselor / serviciile bancare, în special celor oferite prin canalele de deservire la distanță, dar și a proceselor de lucru cu clienții;
  • Cunoașterea aprofundată a aplicațiilor MS Office (Excel, Word, Power Point, Internet Explorer);
  • Cunoașterea limbii română, rusă, engleza.

Aplică

Работа в сфере контроля

Specialist Securitate Carduri, Secția Securitatea Cardurilor Bancare, Departamentul Securitate Bancară

Ce ai de făcut:

  • Implementarea măsurilor de securitate: Implementarea și utilizarea tehnologiilor de avansate pentru a detecta și preveni fraudele în timp real;
  • Monitorizarea tranzacțiilor: Supravegherea tranzacțiilor efectuate cu cardurile bancare pentru a identifica activitățile suspecte sau neobișnuite;
  • Investigarea fraudelor: Cercetarea tentativelor și cazurilor de fraudă, comunicarea cu clienții și subdiviziunile băncii pentru diminuarea impactului și înțelegerea metodele folosite și a preveni incidente similare în viitor;
  • Colaborarea interdepartamentală: Comunicare și colaborare cu alte subdiviziuni, cum ar fi IT, AML relații cu clienții, pentru a asigura o abordare integrată în prevenirea fraudelor;
  • Analiza riscurilor: Evaluarea riscurilor asociate cu tranzacțiile și activitățile legate de cardurile bancare;
  • Raportarea activităților suspecte: Comunicarea tranzacțiilor și activităților suspecte către autoritățile competente și departamentele interne relevante și elaborarea rapoartelor periodice aferente activității;
  • Campanii de conștientizare și comunicarea cu clienții: Organizarea de campanii de conștientizare pentru clienți și angajați privind riscurile de fraudă și măsurile de prevenire. Informarea utilizatorilor de servicii de plată despre tipurile de fraude și măsurile de securitate prin diverse canale de comunicare, inclusiv telefonic;
  • Actualizarea continuă a cunoștințelor: Participarea la cursuri de formare și conferințe pentru a fi informat cu cele mai recente tendințe și tehnici de fraudă și metode de prevenire;
  • Feedback și îmbunătățire continuă: Colectarea feedback-ului de la clienți și angajați pentru a îmbunătăți constant procesele și măsurile de securitate.

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul financiar/economic;
  • Cunoașterea actelor normative, a regulamentelor, procedurilor și instrucțiunilor emise de Banca Națională a Moldovei și legilor ce țin de activitatea instituțiilor financiare;
  • Experiență de muncă în sistemul financiar-bancar sau în domeniul sistemelor de plăți, cel puțin 2 ani;
  • Reacție promptă, găsirea și propunerea unor soluții rapide și cât mai corecte din punct de vedere al riscului;
  • Rezistență la stres, implicare, insistență, multi-tasking și lucru în echipă;
  • Capacitatea de analiză a situațiilor specifice, de a înțelege și aprecia riscurile operaționale;
  • Orientare spre client, proces și rezultat;
  • Abilități de comunicare și cooperare eficientă;
  • Cunoștințe avansate de aplicare: MS Office (Word, Excel, PowerPoint, MS Access);
  • Cunoașterea obligatorie la nivel avansat a limbilor: română, rusă, engleză.

Aplică

Ofițer AML, Direcția Prevenirea Spălării Banilor, Departamentul Conformitate

Ce ai de făcut:

  • Participarea la elaborarea documentelor normative interne în domeniul prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului și sancțiunilor internaționale;
  • Participarea în evaluarea riscurilor din domeniile prevenirii spălării banilor și sancțiuni internaționale, identificarea neajunsurilor în sistemul de control intern și înaintarea planurilor de acțiuni pentru remedierea acestora;
  • Analiza disfuncționalităților depistate în domeniile prevenirii spălării banilor/finanțării terorismului și sancțiunilor internaționale, identificarea riscurilor și propunerea măsurilor de prevenire;
  • Participarea la formarea și sensibilizarea personalului implicat în domeniile prevenirii spălării banilor/finanțării terorismului și sancțiunilor internaționale;
  • Examinarea tranzacțiilor din perspectiva respectării prevederilor legislației în domeniul prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului. Raportarea tranzacțiilor/activităților suspecte;
  • Examinarea tranzacțiilor prin prisma respectării regimurilor de sancțiuni internaționale emise de autoritățile străine;
  • Efectuarea misiunilor de control privind realizarea standardelor în domeniile embargouri și sancțiuni, prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului în subdiviziuni;
  • Perfectarea și transmiterea rapoartelor obligatorii către autorități.

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic;
  • Experiență de lucru în domeniul bancar;
  • Cunoașterea procedurilor și a legislației în vigoare și reglementărilor în domeniile prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului și sancțiunilor internaționale;
  • Cunoașterea și aplicarea MS Office,;
  • Gândire analitică;
  • Cunoașterea limbilor: română, rusă și engleză;
  • Capacitatea de a analiza situații specifice;
  • Capacitatea de analiză a situațiilor legate de disfuncționalitățile depistate în domeniile prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului, sancțiuni internaționale, privind riscurile de non-conformitate repetate;
  • Abilitate înaltă de verificare și control, gândire strategică;
  • Abilitați de comunicare eficientă (scrisă și verbală) și proactivitate;

Aplică

Evaluator, Secția Evaluare Garanții, Departamentul Credit Risc Underwriting

Ce ai de făcut:

  • Verifică și avizează rapoartele de evaluare elaborate de companiile de evaluare pentru bunurile imobile/mobile propuse în scopul garantării angajamentelor;
  • Asigură evaluarea bunurilor mobile aduse în garanție;
  • Verifică integritatea și calitatea bunurilor aduse în garanție, în cadrul acțiunilor de control/ monitoring;
  • Stabilește valoarea de garanție pentru bunurile propuse drept garanție;
  • Monitorizează calitatea serviciilor prestate de către companiile de evaluarea cu care colaborează Banca, înaintează obiecții și propuneri privind activitatea acestora;
  • Fundamentează și propune spre aprobare măsuri privind modalitatea de desfășurare a activității de management al garanțiilor;
  • Colaborează cu companiile de evaluare agreate de Bancă în vederea evaluării/reevaluării bunurilor imobile ipotecate sau în proprietatea Băncii;
  • Răspunde la toate cererile punctuale ale Secției pentru probleme de evaluare;
  • Elaborează la necesitate analize specifice, sintetizează și participă la pregătirea rapoartelor pe domeniul gestionat.
  • Îmbunătățirea continuă a performanțelor proceselor sale, inclusiv prioritatea acordată satisfacției necesităților şi așteptărilor clienților și altor părți interesate;
  • Participă la instruirea și formarea profesională a echipei comerciale;

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil tehnic/ingineresc licențiat în evaluarea bunurilor imobile/economic;
  • Minim 2 ani experiență financiar-bancară/minim 1 an experiență în domeniul evaluării bunurilor;
  • Cunoașterea legislației în vigoare în domeniul financiar-bancar și al evaluării bunurilor imobile;
  • Cunoașterea și asigurarea aplicării corecte a principiilor comitetelor Basel în domeniul supravegherii bancare;
  • Integritate și responsabilitate;
  • Cunoașterea caracteristicilor operațiunilor de piață;
  • Cunoștințe avansate de aplicare: MS Office (Word, Excel, PowerPoint, MS Access);
  • Cunoașterea limbii engleze la un nivel mediu.

Aplică

Analist Riscuri Strategice, Direcția Administrare Strategică a Riscurilor, Departamentul Monitorizarea și Administrarea Riscurilor

Ce ai de făcut:

  • Contribuție la elaborarea și coordonarea implementării unui sistem corespunzător de control și administrare a riscurilor, cu focus pe riscurile de capital, lichiditate, IRRBB, piața, contrapartidă și de țară;
  • Contribuție la elaborarea și implementarea metodelor, instrumentelor, documentelor normative în scopul identificării, evaluării, monitorizării și mitigării a riscurilor, cu focus pe riscurile de capital, lichiditate, IRRBB, piața, contrapartidă și de țară;
  • Monitorizarea zilnică a respectării limitelor de risc stabilite;
  • Asigurarea procesului de escaladare în cazul depășirii limitelor de risc, cu focus pe riscurile de capital, lichiditate, IRRBB, piața, contrapartidă și de țară;
  • Contribuție la elaborarea și implementarea cadrului normativ ICAAP, ILAAP, Planul de Redresare, RAF, Raportul de transparență și strategiei de risc;
  • Emiterea rapoartelor analitice privind dinamica indicatorilor de risc, precum și recomandările aferente;
  • Contribuie la elaborarea scenariilor și desfășurarea exercițiilor de stres testelor pe întreg portofoliul de active și riscuri ale băncii;
  • Participarea la organizarea și perfectarea rapoartelor periodice pentru comitetele interne;
  • Asiguri controlul permanent al respectării strategiei și politicilor în aria de responsabilitate, efectuezi controale punctuale în cazul identificării de neconformități materiale cu normele și procedurile stabilite în aceste domenii;

Vom aprecia să ai:

  • Experiența minimă de activitate bancară 3 ani, preferabil în domeniul management a riscurilor;
  • Studii superioare în domeniul financiar;
  • Metode și tehnici de evaluare a riscurilor;
  • Legislația națională în vigoare în domeniul financiar-bancar;
  • Principiile comitetelor Basel în domeniul supravegherii bancare;
  • Caracteristicile produselor bancare cu un risc de credit intrinsec;
  • Cunoașterea caracteristicilor operațiunilor de piață;
  • Cunoașterea limbilor româna, engleză;
  • Utilizarea și operarea la nivel înalt cu sistemul operațional Microsoft Office.
  • Capacitatea de a lucra în echipă;
  • Orientare spre rezultat.

Aplică

Auditor IT, Direcția Audit IT și Audit de Proces, Departamentul Audit

Ce ai de făcut:

Auditul intern a proceselor de business / IT / SI:

  • Participă la realizarea misiunilor de audit, fiind ghidat de către auditorului senior, Șeful Direcției, în termenii și bugetele stabilite în planul anual de audit;
  • Evaluează, monitorizează şi analizează riscurile aferente activităţilor desfăşurate de către Bancă;
  • Participă împreună cu Echipa și asigură efectuarea controalelor de audit independente a activităților subdiviziunilor structurale ale Băncii, sistemelor IT critice ale Bancii;
  • Analizează şi sistematizează informaţiile obţinute în urma controalelor efectuate, redactează şi prezintă către Şeful Departamentului rapoartele privind controlul;
  • Identifică și asigură înaintarea recomandărilor de înlăturare a încălcărilor admise ale reglementărilor Băncii Naţionale a Moldovei, a legislaţiei fiscale, a actelor normative interne ale Bănci, precum şi contribuie la prevenirea în viitor a acestora;
  • Participă la elaborarea programelor de control, a actelor normative interne ale băncii;

Vom aprecia să ai:

  • Experienţă de muncă în sistemul bancar sau companii de consultanţă și IT de cel puţin 2 ani;
  • Experienţă în efectuarea auditului IT si SI şi analizei financiare în cadrul băncilor şi/sau instituţiilor financiare;
  • Studii superioare în domeniul financiar/economic;  
  • Cunoaşterea actelor normative, a regulamentelor, procedurilor şi instrucţiunilor emise de Bancă Naţională a Moldovei ce ţin de activitatea instituţiilor financiare;
  • Cunoaşterea sistemelor de control intern în cadrul instituţiilor financiare, a metodologiei şi procedurilor aplicate în cadrul controlului;
  • Experiență și cunoștințe /certificarea CISA;
  • Capacitate de analiză, verificare şi procesare a datelor cu caracter economic-financiar și informațional;
  • Capacitatea de a înţelege, aprecia şi evalua riscurile specifice activităţilor financiare;
  • Cunoaşterea obligatorie a limbilor: română, rusă, engleză;
  • Cunoştinţe operare PC: Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, MS Access);
  • Capacităţi organizatorice, abilităţi de comunicare;
  • Spirit de observaţie şi atenţie la detalii;
  • Rezistenţă la stres și spirit de echipă.

Aplică

Junior Data Scientist, Direcția Administrarea Riscului de Credit Retail, Departamentul Monitorizarea și Administrarea Riscurilor

 Ce ai de făcut:

  • Dezvoltarea scorecard-urilor pentru aplicațiile de scoring;
  • Documentarea procesului de elaborare și revizuire a modelelor de scoring;
  • Asigurarea monitorizării performanței modelelor utilizate în procesul de gestiune a riscului de credit prin efectuarea exercițiilor de back-testing;
  • Participarea în cadrul proiectelor IT de integrare și dezvoltare a bazelor de date relevante;
  • Actualizarea periodică a seturilor de date utilizate la calculul indicatorilor de risc.

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul științelor economice şi/sau exacte;
  • Experiență de lucru în domeniul financiar-bancar, avantaj in zona reporting si/sau credit risc management;
  • Cunoașterea metodelor și tehnicilor de evaluare a riscurilor, preponderent în domeniul riscului de credit;
  • Cunoștințe avansate ale instrumentelor de analiză a datelor MS Excel și MS Power BI, cunoașterea limbajelor de programare SAS și SQL; Python - va constitui un avantaj
  • Abilități bune de analiză și sinteză, capacitatea de a lucra cu volume mari de date;
  • Gândire proactivă, capabil să planifice, să prioritizeze și să execute mai multe proiecte simultan;
  • Cunoașterea limbii engleze minim la nivel mediu;
  • Integritate, responsabilitate și capacitatea de lucru în echipă.

Aplică

Работа в сфере IT

Data Management Specialist, Direcția Data Warehouse și Sisteme Analitice, Departamentul Tehnologii Informaționale

Ce ai de făcut:

  • Identificarea, documentarea și clasificarea surselor de date interne și externe.
  • Aplicarea politicilor și procedurilor de guvernanță a datelor (Data Governance).
  • Monitorizarea calității datelor și propunerea de măsuri de remediere.
  • Participarea la definirea și actualizarea Arhitecturii Datelor în Proiecte.
  • Crearea și întreținerea de DataMart-uri, rapoarte și dashboard-uri.
  • Utilizarea instrumentelor de analiză și întreținere a datelor (ex: SAS, SQL).
  • Sprijinirea proceselor de data lineage, metadata management și data cataloging.
  • Colaborarea cu echipele de IT, marketing, vânzări și alte departamente pentru a înțelege nevoile de date.
  • Elaborarea documentației tehnice și a specificațiilor pentru proiectele de date.
  • Participarea la implementarea și întreținerea sistemelor de date.
  • Identificarea oportunităților de optimizare a proceselor de colectare și analiză a datelor.
  • Respectarea cerințelor normative în vigoare privind gestionarea datelor.
  • Însușirea continuă a noilor tehnologii pentru a deveni mai polivalent și eficient în gestionarea sistemelor complexe de date.
Administrator de sistem (Linux), Secția Rețea și Echipamente Departamentul Tehnologii Informaționale

Ce ai de făcut:

  • Instalarea, administrarea și configurarea sistemelor bazate pe SO Linux;
  • Implementarea și gestionarea sistemelor de backup, monitorizarea performanței aplicației și a bazei de date;
  • Îmbunătățirea dezvoltării infrastructurii și mentenanța aplicațiilor din gestiunea Băncii;
  • Identificarea și rezolvarea problemelor (Troubleshooting) de infrastructură informațională a Băncii;
  • Automatizarea proceselor de administrare a sistemelor și platformelor din gestiunea Băncii;
  • Administrarea soluției integrate de virtualizare;
  • Instalarea, configurarea și mentenanța serverelor hardware și mașinilor virtuale din gestiunea Băncii;
  • Mentenanța și suportul altor sisteme informaționale a Băncii;
  • Implementare a platformelor în cadrul proiectelor noi, cât și acordare suportului după lansarea proiectului, ajustarea performanței și tranziția către operațiunile de asistență, acolo unde este cazul;
  • Asigură elaborarea și actualizarea documentației tehnice privind infrastructura IT a Băncii.

 

Vom aprecia să ai:

  • Experiență de muncă în domeniul Tehnologiilor Informaționale minim 3 ani;
  • Studii superioare în domeniul Tehnologiilor Informaționale;
  • Cursuri finisate domeniul Tehnologiilor Informaționale;
  • Certificate CCNA, LPIC etc (ar fi un avantaj);
  • Cunoașterea sistemelor de operare Linux ( Windows OS ar fi un avantaj);
  • Cunoașterea sistemelor de virtualizare (Vmware, Hyper-v);
  • Cunoștințe în administrarea serviciilor/daemon Apache, Java Tomcat, DHCP, DNS, Linux Firewall (firewalld), Cron, Rsync, JBOSS, Chrony, AD, GPO si LDAP;
  • Cunoștințe de servere și tehnologii de stocare, medii NAS/SAN, matrice de discuri (disk arrays), sisteme de backup;
  • Cunoașterea instrumentelor din linia de comandă și a scripturilor Shell, Bash;
  • Cunoștințe de a crea/extinde/monta partițiile in Linux;
  • Cunoștințe de depanarea a incidentelor de infrastructura IT (Pachet Capture);
  • Cunoașterea sistemelor de baze de date, cum ar fi MySQL, PostgreSql si Oracle DB (ar fi un avantaj);
  • Experiență practică cu una dintre platformele de cloud public: AWS, Azure, GCP (ar fi un avantaj);
  • Cunoașterea limbii române și engleze.

Aplică

Analist sistem, Secția Studii și Dezvoltare

Ce ai de făcut:

  • Contribui activ la proiectarea și implementarea soluțiilor tehnice, împreună cu echipa din care faci parte;
  • Propui îmbunătățiri/dezvoltari ale sistemelor existente și urmărești proiectele de la stadiul de pregătirea specificațiilor până la faza de stabilizare;
  • Colaborezi cu furnizorii de software și stabilești specificațiile tehnice;
  • Ești responsabil de analiza cerințelor business și crearea planului logic pentru dezvoltare IT;
  • Planifici funcționalitatea/stratul logic/fluxurile de lucru/ecranele/tabelele de date/interfețele și transformi cerințele de business în cerințe IT;
  • Planifică, definește testele de regresie/unitate/sistem/utilizator;
  • Responsabil cu suportul de nivel 2 si 3 pentru CORE Banking System.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul economic sau al tehnologiilor informaționale;
  • Experiență de minim 2 ani în domeniul bancar;
  • Cunoașterea proceselor bancare;
  • Cunoștințe profunde în straturi funcționale și logice ale unei aplicații IT / grup de aplicații;
  • Experiență în programe de implementare IT importante (înlocuirea sistemului bancar de bază, implementarea sistemelor bancare electronice etc.);
  • Abilități de proiectare a fluxurilor business/tehnice de integrare;
  • Cunoașterea metodologiilor relevante (PMP, SDLC, Agile);
  • Experiența in SQL, PL/SQL (nivel mediu) este de asemenea un avantaj;
  • Experiență în proiecte gestionate în mediul multinațional;
  • Experiență în activități bancare și servicii IT bancare;
  • Abilități excelente de comunicare, management și prezentare.


    Aplică