Picture

Cariera la OTP Bank

Află mai multe despre posturile vacante la OTP Bank. Abia așteptăm să te cunoaștem!

Posturi vacante

Suntem o echipă tânără și dinamică, profesionistă, orientată spre client și rezultat. Ne propunem să-ți oferim provocări profesionale, un mediu de lucru prietenos, oportunități de dezvoltare și facilități pentru a duce un mod de viață sănătos.

Pentru cel mai bun candidat, oferim beneficii extra-salariale:

- Experienţa unui grup internaţional;
- Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
- Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
- Asigurare medicala suplimentară;
- Tichete de masă;
- Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.

Pune-ţi cariera pe upgrade cu OTP Bank!

Te invităm să aplici CV-ul la recrutare@otpbank.md, menționând funcția pentru care candidezi.
Dacă nu ai identificat o funcție vacantă pentru domeniul tău de pregătire profesională, expediază CV şi, în funcție de disponibilitățile pentru funcțiile necesare în noile proiecte, te contactăm noi. Ne va face plăcere să te cunoaștem și să facem echipă comună!

Joburi Business

Client Relationship Director, Direcția Clienți Corporativi Locali, Departamentul Large Corporate

Ce ai de făcut:

  • Atragerea clienţilor noi din categoria Large Corporate, precum şi în menţinerea clienţilor corporativi existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
  • Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii corporativi organelor de decizie; monitorizarea derulării a relaţiei contractuale cu clienţii;
  • Contribuție personală la stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii corporativi;
  • Comunicarea și corespondenţa de afaceri cu clienţii corporativi ai Băncii;
  • Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii corporativi în atenția organelor de decizie; monitorizarea derulării a relaţiei contractuale cu clienţii;
  • Participarea în cadrul proiectelor de dezvoltare ale Băncii.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic / financiar-bancar;
  • Experienţă în relaționarea cu clienţii minim 3 ani în sistemul bancar;
  • Competențe de analiză a situației economico-financiare a întreprinderii;
  • Orientare către client;
  • Cunoaşterea legislaţiei în vigoare;
  • Cunoaşterea limbilor – română, engleza, rusă;
  • Cunoştinţe avansate în sistemele și aplicațiile informatice (Word, Excel, Power Point).

Aplică

 

Manager Relații, Secția Relații Instituții Financiare Internaționale, Direcția Finanțare Specializată și Internațională, Departamentul Tranzacții Bancare Globale

Ce ai de făcut:

  • Monitorizarea şi analiza programelor de finanțare ale Instituțiilor Financiare Internaționale și unităților de implementare a proiectelor internaționale;
  • Inițierea, gestiunea şi menținerea relației Băncii cu Instituțiile Financiare Internaționale și unitățile de implementare a proiectelor internaționale;
  • Gestiunea procesului privind negocierea şi implementarea acordurilor de finanțare cu Instituțiile Financiare Internaționale;
  • Dezvoltarea şi implementarea produselor de finanțare din resursele Instituțiilor Financiare Internaționale;
  • Monitorizarea portofoliului de proiecte realizate în parteneriat cu Instituțiile Financiare Internaționale (linii de credit, proiecte de asistență tehnică, etc.);
  • Asigurarea corespondenței în cadrul relațiilor de parteneriat cu Instituțiile Financiare Internaționale, pregătirea informațiilor diverse la solicitarea Instituțiilor Financiare Internaționale;
  • Promovarea în cadrul Băncii a proiectelor derulate în parteneriat cu Instituțiile Financiare Internaționale şi animarea echipelor comerciale în vederea valorificării resurselor atrase.
  • Alte activități relevante pentru asigurarea relației de parteneriat calitativ cu Instituțiile Financiare Internaționale.

 

Vom aprecia să ai:

  • Experiență în domeniul bancar minim 2 ani;
  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoștințe ale MS Office la nivelul utilizatorului avansat;
  • Cunoașterea aprofundată a bazei legislative şi normative în domeniul bancar;
  • Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat.

    Aplică
Manager Relații Factoring, Secția Factoring, Direcția Finanțare Specializată și Internațională, Departamentul Tranzacții Bancare Globale

Ce ai de făcut:

  • Consilierea clienților și acordarea suportului pentru rețea în vânzarea produsului; 
  • Prospectarea pieței pentru identificarea oportunităților de business și promovare;
  • Comunicarea cu echipele interne și partenerii externi pe subiecte aferente tranzacțiilor;
  • Asigurarea funcțiilor post-vânzare: monitorizarea achitării creanțelor, raportare, îndeplinire buget, etc.
  • Operarea în softul dedicat;
  • Analiza eligibilității tranzacțiilor de Factoring conform DNI în vigoare;
  • Administrarea procesului de perfectare a contractelor și dosarelor de Factoring;
  • Participarea la elaborarea documentelor normative interne și proceselor de business.


Vom aprecia sa ai:

  • Spirit de inițiativă, implicare și perseverență;
  • Abilități excelente de comunicare, relaționare și negociere;
  • Capacitatea de a oferi soluții eficiente pentru problemele identificate;
  • Cunoaşterea fluentă a limbilor: română, engleză, rusă;
  • Cunoaşterea sistemului financiar-bancar și a tehnicilor de vânzare a produsului;
  • Studii superioare economice, financiar-bancare;
  • Experienţă în sistemul financiar - bancar de cel puţin 3 ani.

 

Aplică

Joburi Suport

Analist, Departamentul Managementul Sistemelor Informaționale

Ce ai de făcut?

  • Selectează și prelucrează datele primare pentru perfectarea rapoartelor, conform necesitaților subdiviziunilor băncii;
  • Perfectează rapoarte periodice asigurând calitatea datelor și respectarea termenelor de livrare;
  • Asigură elaborarea și prezentarea dashboard-urilor periodice privind performanțele înregistrate de către Bancă, unificând metodele și definițiile aplicate pentru indicatorii comerciali, financiari și de risc;
  • Participă la procesul de calcul și analiză a realizării, de către subdiviziunile Băncii, a indicatorilor de performanță stabiliți (KPI);
  • Participă activ în proiectele Băncii care privesc aspecte cu impact în raportări;
  • Asigură suportul în pregătirea Campaniilor de Marketing și evaluarea rezultatelor generate în cadrul acestora.

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic si/sau IT;
  • Experiență de minim 2 ani în domeniul bancar si / sau analiză date;
  • Experiență în întocmirea diverselor tipuri de rapoarte;
  • Cunoașterea Microsoft Office la nivel avansat;
  • Cunoștințe instrumentelor de analiză a datelor (MS Power BI, Tableau, SAS, SQL; Python, etc.) - va constitui un avantaj;
  • Abilități bune de analiză și sinteză, capacitatea de a lucra cu volume mari de date;
  • Gândire proactivă, capabil să planifice, să prioritizeze și să execute mai multe proiecte simultan;
  • Cunoașterea limbii Engleze la un nivel avansat constituie un avantaj.

Aplică

Manager Produs, Secția Lending, Departamentul Marketing, Gestiunea Produselor și Experienței Clienților

Ce ai de făcut?

  • Elaborarea/dezvoltarea ofertei de produse de creditare pe segmentul cardurilor de credit;
  • Crearea planurilor/campaniilor de promovare aferente și urmărirea derulării/executării lor prin prisma rezultatelor înregistrate;
  • Propunerea de revizuire a prețurilor și/sau ofertelor dedicate aferent produselor respective, în funcție de evoluția pieței, necesităților adresate de clienți;
  • Asigurarea elaborării fluxurilor de lucru aferent produselor și actelor normative aferent acestora;
  • Vei beneficia de o experiența internațională a Grupului OTP, prin participarea în grupuri comune de lucru, seminare de aprofundare cunoștințe, training-uri dedicate.


Vom aprecia să ai:

  • Dorința de învățare, spirit de colaborare și inițiativă;
  • Experiență minimă de 2 ani în cadrul domeniului financiar-bancar, în aria de creditare persoane fizice;
  • Studii superioare în domeniul financiar-bancar/ economic;
  • Cunoașterea cadrului normativ financiar-bancar;
  • Cunoașterea tehnico-comerciale specifice produselor bancare;
  • Cunoașterea limbilor română, rusă; engleză - va fi un avantaj;
  • Atenție la detalii și orientare spre rezultat.


Aplică

Inginer Acceptare, Direcția Acceptare și Evidență, Departamentul Carduri

Ce ai de făcut?

  • Administrarea rețelei de Comercianți și POS terminale a Băncii;
  • Inițierea și întreținerea relațiilor cu Comercianții Băncii în plan tehnic;
  • Elaborarea instrucțiunilor de utilizare a dispozitivelor de acceptare a cardurilor bancare la plată a Băncii;
  • Efectuarea instructajului privind utilizarea POS terminalelor la sediile Comercianților cât și a angajaților OTP Bank;
  • Efectuarea rapoartelor pentru Comercianți și a celor periodice privind activitatea de acceptare;
  • Asigurarea mentenanței tehnice a rețelei de dispozitive de acceptare a cardurilor bancare la plată a Băncii de Nivel-1 și Nivel-2 cât și participarea cu Furnizorul în asigurarea mentenanței de Nivel-3;
  • Verificarea, procesarea și executarea solicitărilor privind acceptarea cardurilor bancare prin intermediul dispozitivelor de acceptare a cardurilor bancare la plată a Băncii;
  • Aplicarea în practică a cerințelor și recomandărilor legislației naționale cât și a regulilor sistemelor internaționale de Plată Visa/Mastercard în domeniul acceptării cardurilor bancare la plată;
  • Elaborarea proiectelor, sarcinilor tehnice şi a documentaţiei normative interne ce ţin de activitatea Direcției;
  • Îmbunătăţirea continuă a performanţelor serviciilor şi proceselor sale, inclusiv prioritatea acordată satisfacţiei, necesităţilor şi aşteptărilor părţilor interesate;
  • Îndeplinirea altor sarcini la cererea superiorilor ierarhici în cadrul funcţiei şi competenţelor deţinute.

 

Vom aprecia să ai:

  • Cunoașterea avansată a domeniului acceptare carduri la plată prin intermediul dispozitivelor speciale (POS terminale, ATM, Tap-to-Phone, Parcomate)
  • Cunoaşterea limbii române, ruse. Engleza – un avantaj;
  • Cunoaşterea legislaţiei în domeniul cardurilor şi a standardelor de contabilitate bancară;
  • Cunoştinţe poziție: MS Office; particularitățile legate de lucrul dispozitivelor de acceptare a cardurilor bancare la plată; experiență de comunicare cu Sistemele Internaționale de Plăți, Centre de Procesare Carduri Bancare cât și Furnizorii de dispozitive speciale;
  • Studii superioare tehnice;
  • Experienţă practică de cel puțin 5 ani în poziții similare și/sau alte domenii conexe (acceptarea carduri bancare);
  • Orientare spre rezultat;
  • Orientare spre client.

Aplică

Manager Produs Carduri, Secția Daily Banking, Departamentul Marketing, Gestiunea Produselor și Experienței Clienților

Ce ai de făcut?

  • Elaborarea și dezvoltarea ofertelor aferente produselor de carduri de debit destinate persoanelor fizice;
  • Crearea planurilor / campaniilor de promovare aferente și urmărirea derulării/executării lor prin prisma rezultatelor înregistrate;
  • Propunerea de revizuire a prețurilor și/sau ofertelor dedicate aferent produselor respective, în funcție de evoluția pieței, necesităților adresate de clienți;
  • Alinierea actelor normative interne la legislația în vigoare și asigurarea elaborării fluxurilor de lucru în conformitate cu acestea;
  • Vei beneficia de o experiența internațională a Grupului OTP, prin participarea în grupuri comune de lucru, seminare de aprofundare cunoștințe, training-uri dedicate.

 

Vom aprecia să ai:

  • Dorința de învățare, spirit de colaborare și inițiativă;
  • Experiență minimă de 2 ani în cadrul domeniului financiar-bancar, în aria de creditare persoane fizice;
  • Studii superioare în domeniul financiar-bancar/ economic;
  • Cunoașterea cadrului normativ financiar-bancar;
  • Cunoașterea tehnico-comerciale specifice produselor bancare;
  • Cunoașterea limbilor română, rusă; engleză - va fi un avantaj;
  • Atenție la detalii și orientare spre rezultat.

 

Aplică

Manager Produs, Secţia Savings and Daily Banking Products, Departamentul Gestiunea Produselor Corporative

Ce ai de făcut?

  • Elaborarea/dezvoltarea/gestiunea ofertei de produse de economisire si produse daily banking (servicii aferente deservirii curente) a Băncii destinate persoanelor juridice raportate la necesităţile clienţilor, resursele Băncii şi oportunităţile pe piaţă într-un mod superior competitorilor Băncii;
  • Îmbunătățirea continuă a performanţelor produselor, serviciilor şi proceselor sale, inclusiv prioritatea acordată satisfacţiei necesităţilor şi aşteptărilor clienţilor şi altor părţi interesate;
  • Analiza evolutiei pietei si elaborarea propunerilor de modificare a prețurilor aferente produselor gestionate;
  • Contribuirea la crearea planurilor de promovare pentru produsele gestionate și urmărirea executării lor;
  • Elaborarea/contribuirea/actualizarea Documentelor Normative Interne aferente produselor gestionate;
  • Inițierea cerințelor business  (Business Requirement) legate de dezvoltarea/modificarea produselor gestionate, participarea în testarea și implementarea acestora în sistemele informatice ale Băncii;
  • Participarea la sesiuni de formare a personalului Băncii pentru produsele noi;
  • Contribuirea la segmentarea pieţei şi selectarea grupelor ţintă de clienţi. Întreprinderea măsurilor de atingere a nivelului maxim de echipare cu produse a clientului - persoană juridica şi de creştere a fidelităţii clientului față de produsele Băncii.

 

Vom aprecia să ai:

  • Experiența pe o poziție similară de minim 2 ani în domeniul financiar-bancar;
  • Cunoaşterea cadrului normativ aferent domeniului;
  • Cunoașterea produselor bancare din segmentul pieței persoanelor juridice;
  • Cunoaşterea tehnologiei produselor bancare;
  • Cunoşterea aprofundată a aplicațiilor MS Office (Excel, Word, Power Point, Internet Explorer);
  • Cunoașterea limbilor română, rusă, engleză (nivel fluent).

    Aplică

Joburi Control

Ofițer AML, Direcția Prevenirea Spălării Banilor, Departamentul Conformitate

Ce ai de făcut:

  • Participarea la elaborarea documentelor normative interne în domeniul prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului și sancțiunilor internaționale;
  • Participarea în evaluarea riscurilor din domeniile prevenirii spălării banilor și sancțiuni internaționale, identificarea neajunsurilor în sistemul de control intern și înaintarea planurilor de acțiuni pentru remedierea acestora;
  • Analiza disfuncționalităților depistate în domeniile prevenirii spălării banilor/finanțării terorismului și sancțiunilor internaționale, identificarea riscurilor și propunerea măsurilor de prevenire;
  • Participarea la formarea și sensibilizarea personalului implicat în domeniile prevenirii spălării banilor/finanțării terorismului și sancțiunilor internaționale;
  • Examinarea tranzacțiilor din perspectiva respectării prevederilor legislației în domeniul prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului. Raportarea tranzacțiilor/activităților suspecte;
  • Examinarea tranzacțiilor prin prisma respectării regimurilor de sancțiuni internaționale emise de autoritățile străine;
  • Efectuarea misiunilor de control privind realizarea standardelor în domeniile embargouri și sancțiuni, prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului în subdiviziuni.

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic;
  • Experiență de lucru în domeniul bancar;
  • Cunoașterea procedurilor și a legislației în vigoare și reglementărilor în domeniile prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului și sancțiunilor internaționale;
  • Cunoașterea și aplicarea MS Office,;
  • Gândire analitică;
  • Cunoașterea limbilor: română, rusă și engleză;
  • Capacitatea de a analiza situații specifice;
  • Capacitatea de analiză a situațiilor legate de disfuncționalitățile depistate în domeniile prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului, sancțiuni internaționale, privind riscurile de non-conformitate repetate;
  • Abilitate înaltă de verificare și control, gândire strategică;
  • Abilitați de comunicare eficientă (scrisă și verbală) și proactivitate.

Aplică

Joburi IT

Administrator de rețea, Secția Rețea și Echipamente, Departamentul Tehnologii Informaționale

Ce ai de făcut:

  • Mentenanța si suportul rețelei de date LAN, WAN a Băncii si a serviciilor aferente acesteia;
  • Identificarea și rezolvarea problemelor (Troubleshooting) de rețea aferente Băncii;
  • Controlul fluxului de date bancare prin intermediul rețelei de date a Băncii;
  • Instalarea si configurarea echipamentelor de rețea a Băncii;
  • Conlucrarea cu colegii din alte echipe, cum ar fi: Administratori de sistem, ServiceDesk, Securitatea Informațională;
  • Elaborarea și actualizarea documentației tehnice privind infrastructura rețelei de date a Băncii;
  • Respectarea strictă a prevederilor actelor normative interne și a legislației în vigoare;
  • Monitorizarea și respectarea normelor de securitate la implementarea tehnologiilor de rețea noi;
  • Se raportează situația curentă, aferentă funcționarii rețelei de date a Băncii, către conducerea Departamentului;
  • Executarea planurilor de activitate și raportarea despre îndeplinirea lor către conducerea Departamentului.

 

Vom aprecia să ai:

  • Experiență de muncă în domeniul Tehnologiilor Informaționale minim 3 ani;
  • Studii superioare în domeniul Tehnologiilor Informaționale;
  • Cursuri finisate în domeniul Tehnologiilor Informaționale;
  • Certificate CCNA R&S,CCNP (o să constituie un avantaj);
  • Cunoașterea sistemelor de operare (IOS, FXOS, Linux basic, NexusOS);
  • Cunoașterea tehnologiilor Network Switching (Vlan, VTP, LLDP, Port Security, DHCP Snooping, LACP, VPC, etc);
  • Cunoașterea tehnologiilor Network Routing (EIGRP, OSPF, BGP, DMVPN, GRE, etc);
  • Cunoașterea tehnologiilor Network Firewalling ( ACL, NAT, IDS/IPS, FirePowerMC, FTD, etc);
  • Cunoștințe de depanarea a incidentelor de rețea (Pachet Capture);
  • Cunoașterea limbii române și engleze.

 

Aplică

 

Coordonator Securitate Informațională, Secția Securitate Informațională, Departamentul Securitate Bancară

Ce ai de făcut:

  • Participă la procesul de planificare a activităților aferente securității informaționale și analiză a riscurilor;
  • Monitorizează și raportează despre statutul activităților planificate;
  • Participă la elaborarea și revizuirea documentelor normative interne aferente securității informaționale;
  • Participă la procesul de instruire al personalului privind cerințele securității informaționale;
  • Înaintează propuneri pentru îmbunătățirea proceselor aferente securității informației;
  • Gestionează procesul de inventariere și clasificare a resurselor informaționale din cadrul băncii;
  • Gestionează procesul de gestiune a accesului. Participă la procesul de acordare/modificare/retragere/revizuire a drepturilor de acces ale angajaților Băncii la sistemul informațional și informațiile cu acces limitat. Automatizează procesul de gestiune a accesului prin intermediul sistemului de gestiune a identității și accesului;
  • Se implică în procesul de gestiune a mijloacelor criptografice;
  • Gestionează sistemele de securitate și documentează procedurile operaționale (SIEM, WAF, ATP, Proxy, DLP, Mail gate, scaner de vulnerabilități ș.a.);
  • Prezintă propuneri și implementează măsuri de protecție a activelor informaționale (servere, stațiilor de lucru și echipamentului de rețea, aplicații);
  • Înaintează propuneri și implementează măsuri de securizare a comunicațiilor electronice;
  • Integrează cerințele de securitate în proiectele și dezvoltările în derulare din cadrul Băncii;
  • Este implicat în procesul de gestiunea a riscurilor aferente furnizorilor de servicii;
  • Este implicat în procesul de gestiune a incidentelor de securitate informațională;
  • Este implicat în procesul de asigurare a continuității activităților aferente securității informaționale (doar procesele și sistemele gestionate de securitatea informațională);
  • Monitorizează respectarea normelor de securitate și efectuează teste de securitate;
  • Este implicat în misiunile de audit care derulează în cadrul Băncii prin furnizarea informației aferente domeniului său de activitate și implementarea măsurilor planificate de înlăturare a constatărilor;
  • Monitorizarea respectării cerințelor de securitate;
  • Alte activități aferente securității informației.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul securității informaționale sau a tehnologiilor informaționale;
  • Cunoștințe de bază a standardelor și bunelor practici în domeniul securității IT (ISO 27000, NIST);
  • Cunoștințe tehnice de bază în domeniul securității informaționale și tehnologiei informației și comunicațiilor; (Rețea, Sisteme de operare, Antivirus, SIEM, Anti SPAM, DLP, altele);
  • Abilități de comunicare, capacitatea de a explica concepte și informațiile de securitate clientului intern;
  • Abilități de analiză orientată pe riscuri;
  • Responsabilitate, adaptabilitate și flexibilitate;
  • Orientare spre rezultat și orientare spre client;
  • Cunoașterea limbii engleze nivel mediu (citirea / întocmirea documentației tehnice, corespondență).


Aplică

Analist sistem, Secția Studii și Dezvoltare, Departamentul Tehnologii Informaționale

Ce ai de făcut:

  • Contribui activ la proiectarea și implementarea soluțiilor tehnice, împreună cu echipa din care faci parte;
  • Propui îmbunătățiri/dezvoltari ale sistemelor existente și urmărești proiectele de la stadiul de pregătirea specificațiilor până la faza de stabilizare;
  • Colaborezi cu furnizorii de software și stabilești specificațiile tehnice;
  • Ești responsabil de analiza cerințelor business și crearea planului logic pentru dezvoltare IT;
  • Planifici funcționalitatea/stratul logic/fluxurile de lucru/ecranele/tabelele de date/interfețele și transformi cerințele de business în cerințe IT;
  • Planifică, definește testele de regresie/unitate/sistem/utilizator;
  • Responsabil cu suportul de nivel 2 si 3 pentru CORE Banking System.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul economic sau al tehnologiilor informaționale;
  • Experiență de minim 2 ani în domeniul bancar;
  • Cunoașterea proceselor bancare;
  • Cunoștințe profunde în straturi funcționale și logice ale unei aplicații IT / grup de aplicații;
  • Experiență în programe de implementare IT importante (înlocuirea sistemului bancar de bază, implementarea sistemelor bancare electronice etc.);
  • Abilități de proiectare a fluxurilor business/tehnice de integrare;
  • Cunoașterea metodologiilor relevante (PMP, SDLC, Agile);
  • Experiența in SQL, PL/SQL (nivel mediu) este de asemenea un avantaj;
  • Experiență în proiecte gestionate în mediul multinațional;
  • Experiență în activități bancare și servicii IT bancare;
  • Abilități excelente de comunicare, management și prezentare.


    Aplică
Analist Producție Informatică - Suport, Secția Centrul de Exploatare, Departamentul Tehnologii Informaționale

Ce ai de făcut:

  • Acordarea suportului funcțional și consultanței utilizatorilor SIB, linia 1 de suport TI, privind utilizarea funcționalului sistemului automatizat bancar (în continuare – ”SAB”) aflat în exploatare în regim de producție;
  • Acordarea consultaței și suportului tehnic pentru înregistrarea și procesarea solicitărilor de asistență și extragere date înaintate de către utilizatorii SIB, inclusiv cu excaladarea către și implicarea liniilor de suport TI superioare;
  • Acordarea suportului privind identificarea şi formalizarea cazurilor de erori sau incidente funcţionale al SAB;
  • Înregistrarea și remedierea anomaliilor și incidentelor raportate aferent funcționării SAB;
  • Acordarea suportului privind versiunile de livrare în teste şi producţie aferente mentenanţei evolutive şi corective SAB;
  • Monitorizarea asigurării unor termeni rezonabili de corecţie (prin dezvoltare, testare funcţională şi omologare bancară) a incidentelor funcţionale aferente SAB.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic sau în domeniul IT;
  • Experiența de activitate în sistemul financiar-bancar constituie un avantaj;
  • Cunoștințe medii/avansate ale limbii engleze;
  • Cunoștințe temeinice profil tehnic și în domeniu IT;
  • Gândire inovativă, capacitate de analiză şi sinteză, judecată rapidă;
  • Rezistenţă la sarcini repetitive şi situaţii de stres;
  • Flexibilitate şi autodezvoltare.

 

Aplică