Picture

Cariera la OTP Bank

Află mai multe despre posturile vacante la OTP Bank. Abia așteptăm să te cunoaștem!

Posturi vacante

Suntem o echipă tânără și dinamică, profesionistă, orientată spre client și rezultat. Ne propunem să-ți oferim provocări profesionale, un mediu de lucru prietenos, oportunități de dezvoltare și facilități pentru a duce un mod de viață sănătos.

Pentru cel mai bun candidat, oferim beneficii extra-salariale:

- Experienţa unui grup internaţional;
- Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
- Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
- Asigurare medicala suplimentară;
- Tichete de masă;
- Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.

Pune-ţi cariera pe upgrade cu OTP Bank!

Te invităm să aplici CV-ul la recrutare@otpbank.md, menționând funcția pentru care candidezi.
Dacă nu ai identificat o funcție vacantă pentru domeniul tău de pregătire profesională, expediază CV şi, în funcție de disponibilitățile pentru funcțiile necesare în noile proiecte, te contactăm noi. Ne va face plăcere să te cunoaștem și să facem echipă comună!

Joburi Business

Manager Relații, Secția Relații Instituții Financiare Internaționale, Direcția Finanțare Specializată și Internațională, Departamentul Tranzacții Bancare Globale

Ce ai de făcut:

  • Monitorizarea şi analiza programelor de finanțare ale Instituțiilor Financiare Internaționale și unităților de implementare a proiectelor internaționale;
  • Inițierea, gestiunea şi menținerea relației Băncii cu Instituțiile Financiare Internaționale și unitățile de implementare a proiectelor internaționale;
  • Gestiunea procesului privind negocierea şi implementarea acordurilor de finanțare cu Instituțiile Financiare Internaționale;
  • Dezvoltarea şi implementarea produselor de finanțare din resursele Instituțiilor Financiare Internaționale;
  • Monitorizarea portofoliului de proiecte realizate în parteneriat cu Instituțiile Financiare Internaționale (linii de credit, proiecte de asistență tehnică, etc.);
  • Asigurarea corespondenței în cadrul relațiilor de parteneriat cu Instituțiile Financiare Internaționale, pregătirea informațiilor diverse la solicitarea Instituțiilor Financiare Internaționale;
  • Promovarea în cadrul Băncii a proiectelor derulate în parteneriat cu Instituțiile Financiare Internaționale şi animarea echipelor comerciale în vederea valorificării resurselor atrase.
  • Alte activități relevante pentru asigurarea relației de parteneriat calitativ cu Instituțiile Financiare Internaționale.

 

Vom aprecia să ai:

  • Experiență în domeniul bancar minim 2 ani;
  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoștințe ale MS Office la nivelul utilizatorului avansat;
  • Cunoașterea aprofundată a bazei legislative şi normative în domeniul bancar;
  • Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat.

    Aplică
Manager Relații Factoring, Secția Factoring, Direcția Finanțare Specializată și Internațională, Departamentul Tranzacții Bancare Globale

Ce ai de făcut:

  • Consilierea clienților și acordarea suportului pentru rețea în vânzarea produsului; 
  • Prospectarea pieței pentru identificarea oportunităților de business și promovare;
  • Comunicarea cu echipele interne și partenerii externi pe subiecte aferente tranzacțiilor;
  • Asigurarea funcțiilor post-vânzare: monitorizarea achitării creanțelor, raportare, îndeplinire buget, etc.
  • Operarea în softul dedicat;
  • Analiza eligibilității tranzacțiilor de Factoring conform DNI în vigoare;
  • Administrarea procesului de perfectare a contractelor și dosarelor de Factoring;
  • Participarea la elaborarea documentelor normative interne și proceselor de business.


Vom aprecia sa ai:

  • Spirit de inițiativă, implicare și perseverență;
  • Abilități excelente de comunicare, relaționare și negociere;
  • Capacitatea de a oferi soluții eficiente pentru problemele identificate;
  • Cunoaşterea fluentă a limbilor: română, engleză, rusă;
  • Cunoaşterea sistemului financiar-bancar și a tehnicilor de vânzare a produsului;
  • Studii superioare economice, financiar-bancare;
  • Experienţă în sistemul financiar - bancar de cel puţin 3 ani.

 

Aplică

Client Relationship Director, Direcția Clienți Corporativi Locali, Departamentul Large Corporate

Ce ai de făcut:

  • Atragerea clienţilor noi din categoria Large Corporate, precum şi în menţinerea clienţilor corporativi existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
  • Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii corporativi organelor de decizie; monitorizarea derulării a relaţiei contractuale cu clienţii;
  • Contribuție personală la stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii corporativi;
  • Comunicarea și corespondenţa de afaceri cu clienţii corporativi ai Băncii;
  • Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii corporativi în atenția organelor de decizie; monitorizarea derulării a relaţiei contractuale cu clienţii;
  • Participarea în cadrul proiectelor de dezvoltare ale Băncii.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic / financiar-bancar;
  • Experienţă în relaționarea cu clienţii minim 3 ani în sistemul bancar;
  • Competențe de analiză a situației economico-financiare a întreprinderii;
  • Orientare către client;
  • Cunoaşterea legislaţiei în vigoare;
  • Cunoaşterea limbilor – română, engleza, rusă;
  • Cunoştinţe avansate în sistemele și aplicațiile informatice (Word, Excel, Power Point).

Aplică

 

Operator Ghișeu Universal, Sucursala Corporativă

Ce ai de făcut:

  • Efectuarea operaţiunilor de casă în numerar și prin virament pentru clienţii Băncii;
  • Promovarea şi vânzarea produselor şi serviciilor Băncii.

 

Vom aprecia sa ai:

  • Studii superioare în domeniul economic/financiar;
  • Experienţă în relaţia cu clienţii, gestiunea numerarului, (într-o funcţie similară va fi un avantaj);
  • Cunoştinţe de utilizator în aplicare MS Office;
  • Abilităţi de comunicare şi  orientare spre client;
  • Cunoașterea limbii române, ruse, engleze;
  • Atenţie la detalii.

 

Aplică

Joburi Suport

Șef Direcție Acceptare și Evidență, Departamentul Carduri

Ce ai de făcut:

  • Asigură gestiunea eficientă a Direcției cu implicarea directă în activitatea şi în efectuarea acțiunilor ce ţin de domeniul carduri ca: activități de acceptarea cardurilor bancare la ATM și POS terminale, evidența contabilă pe perimetrul cardurilor bancare, precum și alte activități de externalizare.
  • Asigură planificarea, monitorizarea şi raportarea privind eficienţa funcţionării reţelelor de ATM şi POS-terminale ale băncii;
  • Asigură alinierea proiectelor asociate cu cardurile bancare la strategia Băncii;
  • Înaintează în modul stabilit propuneri de proiect, evoluţii, menite să contribuie la fortificarea poziției Băncii pe perimetrul acceptării cardurilor bancare la plată, cu scopul alinierii la tendinţele pieţei locale şi internaţionale, cât şi mărirea competitivității băncii în domeniul cardurilor bancare;
  • Participă, și după caz, gestionează implementarea proiectelor şi evoluţiilor din domeniul carduri şi procesele asociate acestora, aprobate în modul corespunzător şi în conformitate cu rolul atribuit;
  • Contribuie direct la optimizarea și îmbunătățirea continuă a flux-urilor de procesare, după caz, monitorizează și raportează menținerea indicatorilor de performanță stabiliți;
  • Monitorizează și raportează indicatorii de rentabilitate și propune masuri de optimizare a parcului de ATM/POS terminale;
  • Monitorizează, coordonează și verifică în modul stabilit activitățile și serviciile externalizate din domeniul de gestiune;
  • Gestionează relaţiile cu Sistemele Internaționale de Plată cu carduri în limita competențelor;
  • Pregăteşte analize, rapoarte şi informaţii cu privire la domeniile de activitate dirijate.
  • Asigură controlul datelor raportate atât pe intern, cât şi pe extern, inclusiv raportarea către BNM, OTP Grup, Sistemele Internaţionale de Plăţi și alți solicitanți autorizați a informațiilor pe domeniul de gestiune;
  • Elaborează sarcini tehnice ce țin de implementarea și respectarea reglementărilor stabilite în domeniul cardurilor bancare, dezvoltarea și optimizarea proceselor.

 

Vom aprecia să ai:

  • Experiență în poziții similare de cel puțin 3 ani;
  • Experienţa în domeniul de competență de cel puțin 5 ani;
  • Studii superioare economice/financiare/tehnice;
  • Cunoaşterea particularităţilor operaţiunilor aferente domeniului vizat;
  • Cunoașterea avansată a domeniului acceptare carduri la plată prin intermediul dispozitivelor speciale (POS terminale, ATM, Tap-to-Phone, Parcomate);
  • Cunoaşterea legislaţiei în domeniul de competență al Direcției/ Departamentului;
  • Experiență cu privire la gestiunea relațiilor cu Sistemele Internaționale de Plată;
  • Cunoaşterea limbii române, ruse și engleze;
  • Cunoştinţe operare PC: Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint);
  • Capacitatea de a analiza situații specifice;
  • Proactivitate și orientare către client.

Aplică

Manager Acceptare, Direcția Acceptare și Evidență, Departamentul Carduri

Ce ai de făcut:

  • Administrarea rețelei de Comercianți și POS terminale a Băncii;
  • Inițierea și întreținerea relațiilor cu Comercianții Băncii;
  • Elaborarea contractelor de colaborare cu Comercianții Băncii;
  • Elaborarea instrucțiunilor de utilizare a POS terminalelor;
  • Efectuarea instructajului privind utilizarea POS terminalelor la sediile Comercianților cât și a angajaților OTP Bank;
  • Verificarea decontărilor cu sistemele de plăti internaționale efectuate la Comercianții Băncii;
  • Efectuarea rapoartelor pentru Comercianți și a celor periodice privind activitatea de Acceptare;
  • Verificarea, procesarea și executarea solicitărilor privind acceptarea cardurilor bancare prin intermediul POS terminalelor;
  • Aplicarea în practică a cerințelor și recomandărilor legislației naționale cât și a Regulilor Sistemelor Internaționale de Plată Visa/Mastercard în domeniul acceptării cardurilor bancare la plată;
  • Elaborarea proiectelor, sarcinilor tehnice şi a documentaţiei normative interne ce ţin de activitatea Direcției;
  • Îmbunătăţirea continuă a performanţelor serviciilor şi proceselor sale, inclusiv prioritatea acordată satisfacţiei, necesităţilor şi aşteptărilor părţilor interesate;
  • Îndeplinirea altor sarcini la cererea superiorilor ierarhici în cadrul funcţiei şi competenţelor deţinute.

Vom aprecia să ai:

  • Cunoasterea avansată a domeniul acceptare carduri prin intermediul Terminalelor POS
  • Cunoaşterea limbii române, ruse. Engleza – un avantaj;
  • Cunoaşterea legislaţiei în domeniul cardurilor şi a standardelor de contabilitate bancară;
  • Cunoştinţe post: MS Office; particularitățile legate de lucrul POS terminalelor; experiență de comunicare cu Sistemele Internaționale de Plăți și/sau Centre de Procesare Carduri Bancare;
  • Studii superioare economice și/sau tehnice;
  • Experienţă practica de cel puțin 5 ani în poziții similare și/sau alte domenii conexe (carduri bancare);
  • Orientare spre rezultat;
  • Orientare spre client;
  • Cooperare.

Aplică

Inginer Acceptare, Direcția Acceptare și Evidență, Departamentul Carduri

Ce ai de făcut:

  • Administrarea rețelei de Comercianți și POS terminale a Băncii;
  • Inițierea și întreținerea relațiilor cu Comercianții Băncii în plan tehnic;
  • Elaborarea instrucțiunilor de utilizare a dispozitivelor de acceptare a cardurilor bancare la plată a Băncii;
  • Efectuarea instructajului privind utilizarea POS terminalelor la sediile Comercianților cât și a angajaților OTP Bank;
  • Efectuarea rapoartelor pentru Comercianți și a celor periodice privind activitatea de Acceptare;
  • Asigurarea mentenanței tehnice a rețelei de dispozitive de acceptare a cardurilor bancare la plată a Băncii de Nivel-1 și Nivel-2 cât și participarea cu Furnizorul în asigurarea mentenanței de Nivel-3;
  • Verificarea, procesarea și executarea solicitărilor privind acceptarea cardurilor bancare prin intermediul dispozitivelor de acceptare a cardurilor bancare la plată a Băncii;
  • Aplicarea în practică a cerințelor și recomandărilor legislației naționale cât și a Regulilor Sistemelor Internaționale de Plată Visa/Mastercard în domeniul acceptării cardurilor bancare la plată;
  • Elaborarea proiectelor, sarcinilor tehnice şi a documentaţiei normative interne ce ţin de activitatea Direcției;
  • Îmbunătăţirea continuă a performanţelor serviciilor şi proceselor sale, inclusiv prioritatea acordată satisfacţiei, necesităţilor şi aşteptărilor părţilor interesate;
  • Îndeplinirea altor sarcini la cererea superiorilor ierarhici în cadrul funcţiei şi competenţelor deţinute.

Vom aprecia să ai:

  • Cunoasterea avansată a domeniului acceptare carduri la plată prin intermediul dispozitivelor speciale (POS terminale, ATM, Tap-to-Phone, Parcomate)
  • Cunoaşterea limbii române, ruse. Engleza – un avantaj;
  • Cunoaşterea legislaţiei în domeniul cardurilor şi a standardelor de contabilitate bancară;
  • Cunoştinţe poziție:
  • MS Office;
  • particularitățile legate de lucrul dispozitivelor de acceptare a cardurilor bancare la plată;
  • experiență de comunicare cu Sistemele Internaționale de Plăți, Centre de Procesare Carduri Bancare cât și Furnizorii de dispozitive speciale;
  • Studii superioare tehnice;
  • Experienţă practica de cel puțin 5 ani în poziții similare și/sau alte domenii conexe (acceptarea carduri bancare);
  • Orientare spre rezultat;
  • Orientare spre client;
  • Cooperare.

Aplică

Contabil-decontări Carduri, Direcția Acceptare și Evidență, Departamentul Carduri

Ce ai de făcut:

  • Asigură efectuarea transferurilor și reconcilierii sumelor decontate de către Sistemele Internaționale de Plată VISA și MasterCard;
  • Monitorizează invoice-urile zilnice de decontare cu sisteme de plăți, evidența și analiza sumelor plătite;
  • Înregistrează operațiuni de ATM și contabilizarea diferențelor constatate;
  • Asigură întocmirea (după caz) a notelor contabile de reglare, corectare a erorilor înregistrate sau sumelor contestate;
  • Asigură verificarea zilnică a soldurilor sintetice/analitice pe domeniul de carduri bancare;
  • Procesarea fișelor de gestiune convenții ,,F5’’, transfer salariu;
  • Rezolvarea solicitărilor privind gestionarea contabilă pentru acceptarea cardurilor bancare la comercianți;
  • Completarea raportului de venituri și cheltuieli a Departamentului Carduri și altor rapoarte conexe;
  • Elaborarea proiectelor, sarcinilor tehnice și a documentației normative interne ce țin de activitatea Direcției;
  • Raportarea la nivel intern și extern, inclusiv cele rezultate din analiza riscurilor operaționale.

Vom aprecia să ai:

  • Experienţă, preferabil în contabilitate bancară şi/sau sisteme de plăţi (carduri bancare);
  • Cunoaşterea legislaţiei în domeniul cardurilor şi a standardelor de contabilitate bancară;
  • Studii superioare economice;
  • Cunoaşterea limbii române, rusa, engleza – un avantaj;
  • Cunoştinţe informatice: MS Office.

Aplică

Manager Produs, Secţia Savings and Daily Banking Products, Departamentul Gestiunea Produselor Corporative

Ce ai de făcut?

  • Elaborarea/dezvoltarea/gestiunea ofertei de produse de economisire și produse daily banking (servicii aferente deservirii curente) a Băncii destinate persoanelor juridice raportate la necesităţile clienţilor, resursele Băncii şi oportunităţile pe piaţă într-un mod superior competitorilor Băncii;
  • Îmbunătățirea continuă a performanţelor produselor, serviciilor şi proceselor sale, inclusiv prioritatea acordată satisfacţiei necesităţilor şi aşteptărilor clienţilor şi altor părţi interesate;
  • Analiza evoluției pieței și elaborarea propunerilor de modificare a prețurilor aferente produselor gestionate;
  • Contribuirea la crearea planurilor de promovare pentru produsele gestionate și urmărirea executării lor;
  • Elaborarea/contribuirea/actualizarea Documentelor Normative Interne aferente produselor gestionate;
  • Inițierea cerințelor business  (Business Requirement) legate de dezvoltarea/modificarea produselor gestionate, participarea în testarea și implementarea acestora în sistemele informatice ale Băncii;
  • Participarea la sesiuni de formare a personalului Băncii pentru produsele noi;
  • Contribuirea la segmentarea pieţei şi selectarea grupelor ţintă de clienţi;
  • Întreprinderea măsurilor de atingere a nivelului maxim de echipare cu produse a clientului - persoană juridica şi de creştere a fidelităţii clientului față de produsele Băncii.

 

Vom aprecia să ai:

  • Experiență pe o poziție similară de minim 2 ani în domeniul financiar-bancar;
  • Cunoaşterea cadrului normativ aferent domeniului;
  • Cunoașterea produselor bancare din segmentul pieței persoanelor juridice;
  • Cunoaşterea tehnologiei produselor bancare;
  • Cunoşterea aprofundată a aplicațiilor MS Office (Excel, Word, Power Point, Internet Explorer);
  • Cunoașterea limbilor română, rusă, engleză (nivel fluent).

    Aplică

Manager Produs, Secția Lending, Departamentul Marketing, Gestiunea Produselor și Experienței Clienților

Ce ai de făcut?

  • Elaborarea/dezvoltarea ofertei de produse de creditare pe segmentul cardurilor de credit;
  • Crearea planurilor/campaniilor de promovare aferente și urmărirea derulării/executării lor prin prisma rezultatelor înregistrate;
  • Propunerea de revizuire a prețurilor și/sau ofertelor dedicate aferent produselor respective, în funcție de evoluția pieței, necesităților adresate de clienți;
  • Asigurarea elaborării fluxurilor de lucru aferent produselor și actelor normative aferent acestora;
  • Vei beneficia de o experiența internațională a Grupului OTP, prin participarea în grupuri comune de lucru, seminare de aprofundare cunoștințe, training-uri dedicate.


Vom aprecia să ai:

  • Dorința de învățare, spirit de colaborare și inițiativă;
  • Experiență minimă de 2 ani în cadrul domeniului financiar-bancar, în aria de creditare persoane fizice;
  • Studii superioare în domeniul financiar-bancar/ economic;
  • Cunoașterea cadrului normativ financiar-bancar;
  • Cunoașterea tehnico-comercială specifică produselor bancare;
  • Cunoașterea limbilor română, rusă, engleză - va fi un avantaj;
  • Atenție la detalii și orientare spre rezultat.


Aplică

Manager Campanii, Secția Marketing și Cercetări, Departamentul Marketing, Gestiunea Produselor și Experienței Clienților

Ce ai de făcut:

  • Vei lansa și monitoriza campanii de marketing pentru produsele și serviciile băncii;
  • Vei planifica și urmări KPI-urile de marketing pentru atingerea obiectivelor pe termen lung;
  • Vei identifica modalitățile de optimizare a campaniilor, pentru a eficientiza comunicarea cu publicul țintă;
  • Vei lansa inițiative de optimizare a eforturilor și costurilor de marketing;
  • Vei participa la elaborarea planurilor, bugetului și strategiei de marketing;
  • Vei scrie articole pentru presă, descrieri de produse, texte pentru site etc. și vei contribui la dezvoltarea și implementarea    planurilor de comunicare comercială.
  • Asigurarea coerenței suporturilor de comunicare comercială pe toate platformele și alinierii acestora la principiile definite în manualului de Identitate Corporativă;
  • Monitorizarea competiției prin prisma promovării produselor și serviciilor bancare, identificarea avantajelor competitive și a oportunităților de dezvoltare;

Vom aprecia să ai:

  • Experiență demonstrată, de minim 3 ani, în Marketing și/sau Media Planning;
  • Studii superioare în domeniul Economie, Marketing sau PR;
  • Pasiune pentru marketing, comunicare și noutățile din domeniu (tendințe, tehnologii etc.);
  • Abilităţi excelente de comunicare verbală şi scrisă, de relaționare și comunicare;
  • Un spirit creativ, proactiv și perseverent în soluționarea sarcinilor complexe;
  • Abilități analitice, de planificare, organizare și orientare spre rezultat;
  • Un discurs fluent în româna și rusă. Cunoașterea limbii engleze la un nivel avansat va constitui un avantaj.

Aplică

Manager produs carduri, Secția Daily Banking, Departamentul Marketing, Gestiunea Produselor și Experienței Clienților

Ce ai de făcut:

  • Elaborarea și dezvoltarea ofertelor aferente produselor de carduri de debit destinate persoanelor fizice;
  • Crearea planurilor / campaniilor de promovare aferente și urmărirea derulării/executării lor prin prisma rezultatelor înregistrate;
  • Propunerea de revizuire a prețurilor și/sau ofertelor dedicate aferent produselor respective, în funcție de evoluția pieței, necesităților adresate de clienți;
  • Alinierea actelor normative interne la legislația în vigoare și asigurarea elaborării fluxurilor de lucru în conformitate cu acestea;
  • Vei beneficia de o experiența internațională a Grupului OTP, prin participarea în grupuri comune de lucru, seminare de aprofundare cunoștințe, training-uri dedicate.

Vom aprecia să ai:

  • Dorința de învățare, spirit de colaborare și inițiativă;
  • Experiență minimă de 2 ani în cadrul domeniului financiar-bancar, în aria de creditare persoane fizice;
  • Studii superioare în domeniul financiar-bancar/ economic;
  • Cunoașterea cadrului normativ financiar-bancar;
  • Cunoașterea tehnico-comerciale specifice produselor bancare;
  • Cunoașterea limbilor română, rusă; engleză - va fi un avantaj;
  • Atenție la detalii și orientare spre rezultat.

Aplică

Analist contabil, Departamentul Contabilitate

Ce ai de făcut:

  • Evidența cheltuielilor de deplasare în baza ordinelor de delegare, verificarea corectitudinii întocmirii dărilor de seamă și contabilizarea lor;
  • Evidența avansurilor eliberate la cardurile business, verificarea și menținerea limitelor mijloacelor bănești, alocate pe cardurile business, perfectarea rapoartelor interne;
  • Evidența cheltuielilor cu combustibil și foilor de parcurs;
  • Evidența cheltuielilor pentru servicii de telecomunicații (Orange);
  • Evidența contractelor privind serviciile de încasare prestate de către banca ;
  • Emiterea facturilor fiscale pentru persoane juridice și fizice;
  • Perfectarea registrelor vânzări la Declarația TVA12 ;
  • Alte sarcini la cererea superiorilor în domeniul subdiviziunii.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul contabilităţii;
  • Experienţa de activitate în sistemul financiar – bancar va constitui un avantaj;
  • Responsabilitate;
  • Atenţie la detalii;
  • Abilităti de învăţare

Aplică

Specialist Managementul fondului Imobiliar și Arhitectura, Secția Administrare Generală, Patrimoniu și Investiții, Departamentul Achiziții, Administrare Generală și Investiții

Ce ai de făcut:

  • Definirea tipurilor de obiective imobiliare necesare, mărimea spațiilor prognozate;
  • Verifică nivelul de corespundere a locațiilor identificate din punct de vedere tehnic cu normele și standardele băncii;
  • Elaborează schițe de amplasare a locurilor de muncă, planimetria încăperilor cu amenajările conform standardelor băncii;
  • Asigură elaborarea volumelor de lucrări necesare pentru proiectele de invesții în derulare conform schiței de proiect;
  • Îndeplinește cerințele înaintate de organele de control sanitar, ecologic, antiincendiar;
  • Face studii privind gradul de ocupare a spațiilor închiriate / proprietate și propune soluții de reamenajare privind eficientizarea spațiilor/încăperile.

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul Arhitecturii, construcției;
  • Experiență de muncă minimă de 3 ani;
  • Cunoașterea programelor necesare pentru elaborarea schițelor de proiect(Autocad, Arhicad);
  • Cunoașterea caracteristicelor tehnice şi constructive principiale în domeniul construcțiilor, ș.a;
  • Cunoașterea condițiilor tehnice de exploatare a încăperilor;
  • Cunoştinţe de baza de aplicare a MS Office (Word, Power Point);
  • Cunoașterea limbilor: romană, rusă, engleză;
  • Posedarea permisului de conducere (cu disponibilitate pentru deplasări);
  • Abilităţi analitice şi de sinteză;
  • Mobilitate, flexibilitate;
  • Orientare spre rezultat.

Aplică

Analist operațional, Secția Angajamente Retail, Centru de Procesare Servicii Clienți

Ce ai de făcut:

  • Asigură setarea în SIB a facilităților de credit destinate consumatorilor și anume – eliberarea creditelor, rambursarea (anticipată, totală), restructurarea, etc.;
  • Asigură verificarea dosarelor de credit destinate consumatorilor, în corespunderea acestora cu normele interne și în ceea ce privește securitatea, calitatea, conformitatea, imparțialitatea și estimarea riscurilor operaționale.
  • Asigură supravegherea zilnică a operațiunilor efectuate și raportarea activităților.

Vom aprecia să ai:

  • Cunoașterea legislației financiar – bancare, în special domeniul creditării;
  • Cunoașterea produselor bancare dedicate consumatorilor;
  • Experiență în domeniul bancar, în domeniul creditării va fi un avantaj;
  • Studii superioare cu profil economic.
  • Responsabilitate, obiectivitate și imparțialitate;
  • Gîndire analitică;
  • Păstrarea confidențialității informației;
  • Cunoașterea la nivel avansat: MS Office, sisteme și aplicații informatice specifice bancare;
  • Cunoașterea limbii române și ruse.

Aplică

Încasator, Secția Încasare Numerar, Direcția Gestiune Numerar Centru de Procesare Servicii Clienți

Ce ai de făcut:

  • Asigură pregătirea, primirea, predarea și transportarea valorilor către/ de la Banca Națională, Băncile Comerciale, subdiviziunile Băncii și Agenții economici;
  • Asigură verificarea și pregătirea, primirea și transportarea - valorilor la exportul de valuta sau asigură predarea valorilor în valută la import numerar;
  • Asigură alimentarea/ descărcarea ATM-urilor/ MBA off-site conform DNI în vigoare;
  • Coordonează activitatea zilnică a echipei de încasare în caz de înlocuire a încasatorului coordonator;
  • Asigură evidenta stricta a deplasării la punctele de colectare (Agenți Economici) conform rutelor și graficilor stabilite;
  • Asigură predarea numerarului în Tezaurul Central al Băncii la întoarcerea de pe rută pe parcursul zilei operaționale sau depozitarea sigură a acestora în Tezaurul Serviciului Încasare;
  • Asigură integritatea genților cu valori încasate, pentru care poartă răspundere materiala deplină;
  • Asigură confidențialitatea informațiilor și a datelor referitoare despre numerarul primit/ predat și transportat;
  • Îmbunătățește continuu performanțele proceselor sale, inclusiv prioritatea acordată satisfacției necesităților și așteptărilor clienților și altor părți interesate, elaborează propuneri pentru optimizarea/ îmbunătățirea proceselor aferente prestării serviciilor de încasare;
  • Respectă strict prevederile legislației în vigoare și documentelor normative interne;
  • La indicația superiorului ierarhic va exercita alte sarcini ce țin de activitatea Băncii.

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare incomplete sau speciale;
  • Experiență de muncă în domeniu;
  • Cunoașterea limbilor: române, ruse;
  • Capacitatea de a analiza situații specifice;
  • Abilitate înaltă de verificare și control;
  • Capacitatea de a înțelege și aprecia riscurile operaționale.

Aplică

Șofer Încasator mun. Bălți, Secția Încasare Numerar, Direcția Gestiune Numerar, Centrul de Procesare Servicii Clienți

Ce ai de făcut:

  • Responsabil material deplin față de bunurile încredințate de bancă în scopul îndeplinirii obligațiunilor funcționale;
  • Conduce în siguranță, cu atenție sporită transportul special al Băncii în conformitate cu regulamentul circulației rutiere și a Documentelor Normative Interne în vigoare, în scopul prevenii deteriorării și accidentării acestuia;
  • Efectuează zilnic controlul aferent pregătirii tehnice de exploatare a transportului auto special;
  • Respectă actele cu privire la exploatarea transportului auto, staționarea acestuia și normele de conducere;
  • Îndeplinește funcțiile de serviciu ale încasatorului în cazul înlocuirii acestuia, și anume:
  • Asigură pregătirea, primirea, predarea și transportarea valorilor către/de la Banca Națională, Băncile Comerciale și subdiviziunile Băncii;
  • Asigura colectarea și transportarea valorilor de la Agenții economici;
  • Asigură verificarea, primirea, transportarea și predarea valorilor in cadrul operațiunilor de export/import a valutei străine;
  • Asigură alimentarea/descărcarea ATM-urilor/ MBA off-site conform DNI în vigoare;
  • Asigură evidenta stricta a deplasării la punctele de colectare (Agenți Economici);
  • Asigură predarea numerarului în Tezaurul Central al Băncii la întoarcerea de pe rută pe parcursul zilei operaționale;
  • Asigură depozitarea genților cu numerar în afara zilei operaționale;
  • Asigura integritatea genților cu valori încasate, pentru care poartă răspundere materiala deplina;
  • Asigură confidențialitatea informațiilor și a datelor referitoare despre numerarul primit/ predat și transportat;
  • Îmbunătățește continuu performanțele proceselor sale, inclusiv prioritatea acordată satisfacției necesităților și așteptărilor clienților;
  • Respectă strict prevederile legislației în vigoare și documentelor normative interne;
  • La indicația superiorului ierarhic va exercita alte sarcini ce țin de activitatea Băncii.

Vom aprecia să ai:

  • Cunoașterea limbii române și ruse la nivel înalt;
  • Cunoașterea legislației în vigoare aferentă activității bancare;
  • Cunoașterea procedurilor bancare;
  • Capacitatea de a analiza situații specifice;
  • Abilitate înaltă de verificare și control;
  • Capacitatea de a înțelege și aprecia riscurile operaționale;
  • Deținere permis conducere categoria C și experiența 1 an.

Aplică

Joburi Control

Șef Direcția Prevenirea Spălării Banilor, Departamentul Conformitate

Ce ai de făcut:

  • Analiza disfuncționalităților depistate în domeniul KYC,prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului, embargouri și sancțiuni, identificarea riscurilor şi propunerea de măsuri preventive;
  • Sub supravegherea Șefului Departamentului Conformitate și AMLO al Băncii, coordonează activitatea de KYC,  prevenire a spălării banilor şi finanţării terorismului, embargouri și sancțiuni, organizează funcționarea eficientă a Direcției;
  • Participă la proiectele Băncii și contribuie cu expertiza în domeniul prevenirii și combaterii spălării banilor și finanțării terorismului, embargouri și sancțiuni;
  • Implementează standardele OTP (transpunerea normativelor, rapoartelor) în domeniul preveniri şi combaterii spălării banilor şi finanţării terorismului inclusiv privind aplicarea conceptului „Cunoaşteţi Clientul” şi normelor aplicate din perspectiva regimului de sancţiuni şi embargouri;
  • Elaborează documentele normative interne în domeniul KYC, prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului embargouri și sancțiuni;
  • Analizează operaţiunile suspecte identificate şi întocmeşte documentaţia necesară pentru fundamentarea deciziilor de raportare a tranzacţiilor suspecte, în calitate de MLRO;
  • Asigură filtrarea clienților cu listele internaționale de sancțiuni și PEP;
  • Sensibilizează staful operațional al Băncii prin aplicarea unui program de instruire anual corespunzător în domeniul prevenirii şi combaterii spălării banilor şi finanţării terorismului, regimului de sancțiuni;
  • Stabilește relații corespunzătoare cu celelalte servicii suport, oferă sprijin în rezolvarea problemelor aferente ariei lor de expertiză;
  • Organizarea raportării interne și externe (către OTP HQ) în domeniul prevenirii şi combaterii spălării banilor şi finanţării terorismului.

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic;
  • Experiență de lucru în domeniul bancar, 3 ani, preferabil în domeniul controlului intern/riscului operaţional/prevenirii spălării banilor/legalitatăţii/auditului;
  • Cunoașterea procedurilor și a legislației în vigoare și reglementărilor în domeniile prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului și sancțiunilor internaționale;
  • Cunoașterea limbilor: română, rusă și engleză;
  • Capacitatea de a analiza situații specifice;
  • Capacitatea de analiză a situațiilor legate de disfuncționalitățile depistate în domeniile prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului, sancțiuni internaționale, privind riscurile de non-conformitate repetate;
  • Abilitate înaltă de verificare și control, gândire strategică;
  • Abilitați de comunicare eficientă (scrisă și verbală) și proactivitate.

Aplică

Auditor IT, Direcția Audit IT și Audit de Proces, Departamentul Audit

Ce ai de făcut:

Auditul intern a proceselor de business / IT / SI:

  • Participă la realizarea misiunilor de audit, fiind ghidat de către auditorului senior, Șeful Direcției, în termenii și bugetele stabilite în planul anual de audit;
  • Evaluează, monitorizează şi analizează riscurile aferente activităţilor desfăşurate de către Bancă;
  • Participă împreună cu Echipa și asigură efectuarea controalelor de audit independente a activităților subdiviziunilor structurale ale Băncii, sistemelor IT critice ale Bancii;
  • Analizează şi sistematizează informaţiile obţinute în urma controalelor efectuate, redactează şi prezintă către Şeful Departamentului rapoartele privind controlul;
  • Identifică și asigură înaintarea recomandărilor de înlăturare a încălcărilor admise ale reglementărilor Băncii Naţionale a Moldovei, a legislaţiei fiscale, a actelor normative interne ale Bănci, precum şi contribuie la prevenirea în viitor a acestora;
  • Participă la elaborarea programelor de control, a actelor normative interne ale băncii;

Vom aprecia să ai:

  • Experienţă de muncă în sistemul bancar sau companii de consultanţă și IT de cel puţin 2 ani;
  • Experienţă în efectuarea auditului IT si SI şi analizei financiare în cadrul băncilor şi/sau instituţiilor financiare;
  • Studii superioare în domeniul financiar/economic;  
  • Cunoaşterea actelor normative, a regulamentelor, procedurilor şi instrucţiunilor emise de Bancă Naţională a Moldovei ce ţin de activitatea instituţiilor financiare;
  • Cunoaşterea sistemelor de control intern în cadrul instituţiilor financiare, a metodologiei şi procedurilor aplicate în cadrul controlului;
  • Experiență și cunoștințe /certificarea CISA;
  • Capacitate de analiză, verificare şi procesare a datelor cu caracter economic-financiar și informațional;
  • Capacitatea de a înţelege, aprecia şi evalua riscurile specifice activităţilor financiare;
  • Cunoaşterea obligatorie a limbilor: română, rusă, engleză;
  • Cunoştinţe operare PC: Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, MS Access);
  • Capacităţi organizatorice, abilităţi de comunicare;
  • Spirit de observaţie şi atenţie la detalii;
  • Rezistenţă la stres și spirit de echipă.

Aplică

Specialist Securitate Carduri Senior, Secția Securitatea Cardurilor Bancare, Departamentul Securitate Bancară

Ce ai de făcut:

  • Dezvoltarea și implementarea măsurilor de securitate: Crearea și aplicarea de strategii, reguli și scenarii pentru prevenirea și detectarea fraudelor. Implementarea și utilizarea tehnologiilor de avansate pentru a detecta și preveni fraudele în timp real.
  • Monitorizarea tranzacțiilor: Supravegherea tranzacțiilor efectuate cu cardurile bancare pentru a identifica activitățile suspecte sau neobișnuite.
  • Investigarea fraudelor: Cercetarea tentativelor și cazurilor de fraudă, comunicarea cu clienții și subdiviziunile băncii pentru diminuarea impactului și înțelegerea metodele folosite și a preveni incidente similare în viitor.
  • Colaborarea interdepartamentală: Comunicare și colaborare cu alte subdiviziuni, cum ar fi IT, AML relații cu clienții, pentru a asigura o abordare integrată în prevenirea fraudelor.
  • Analiza riscurilor: Evaluarea riscurilor asociate cu tranzacțiile și activitățile legate de cardurile bancare.
  • Raportarea activităților suspecte: Comunicarea tranzacțiilor și activităților suspecte către autoritățile competente și departamentele interne relevante și elaborarea rapoartelor periodice aferente activității.
  • Tratarea reclamațiilor clienților: Gestionarea plângerilor și petițiilor clienților legate de tranzacțiile frauduloase, erori de procesare, bunuri nelivrate și inițierea procedurilor de dispută (chargeback, second presentment, arbitraj etc.).
  • Instruirea personalului: Organizarea și desfășurarea sesiunilor de formare pentru angajații băncii în domeniul prevenirii fraudelor.
  • Campanii de conștientizare și comunicarea cu clienții: Organizarea de campanii de conștientizare pentru clienți și angajați privind riscurile de fraudă și măsurile de prevenire. Informarea utilizatorilor de servicii de plată despre tipurile de fraude și măsurile de securitate prin diverse canale de comunicare, inclusiv telefonic.
  • Actualizarea continuă a cunoștințelor: Participarea la cursuri de formare și conferințe pentru a rămâne la curent cu cele mai recente tendințe și tehnici de fraudă și metode de prevenire.
  • Feedback și îmbunătățire continuă: Colectarea feedback-ului de la clienți și angajați pentru a îmbunătăți constant procesele și măsurile de securitate.

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul financiar/economic;
  • Cunoașterea actelor normative, a regulamentelor, procedurilor și instrucțiunilor emise de Banca Națională a Moldovei și legilor ce țin de activitatea instituțiilor financiare;
  • Experiență de muncă în sistemul financiar-bancar sau în domeniul sistemelor de plăți, cel puțin 2 ani;
  • Cunoștințe privind modul de funcționare a cardurilor și al operațiunilor cu carduri, a reglementărilor sistemelor internaționale de plăți Visa/Mastercard;
  • Reacție promptă, găsirea și propunerea unor soluții rapide și cât mai corecte din punct de vedere al riscului;
  • Rezistență la stres, implicare, insistență, multi-tasking și lucru în echipă;
  • Cunoștințe avansate de aplicare: MS Office (Word, Excel, PowerPoint, MS Access);
  • Cunoașterea obligatorie la nivel avansat a limbilor: română, rusă, engleză.

Aplică

Joburi IT

Administrator de sistem, Secția Rețea și Echipamente, Departamentul Tehnologii Informaționale

Ce ai de făcut:

  • Instalarea, administrarea și configurarea sistemelor bazate pe SO Linux;
  • Implementarea și gestionarea sistemelor de backup, monitorizarea performanței aplicației și a bazei de date;
  • Îmbunătățirea dezvoltării infrastructurii și mentenanța aplicațiilor din gestiunea Băncii;
  • Identificarea și rezolvarea problemelor (Troubleshooting) de infrastructură informațională a Băncii;
  • Automatizarea proceselor de administrare a sistemelor și platformelor din gestiunea Băncii;
  • Administrarea soluției integrate de virtualizare;
  • Instalarea, configurarea și mentenanța serverelor hardware și mașinilor virtuale din gestiunea Băncii;
  • Mentenanța și suportul altor sisteme informaționale a Băncii;
  • Implementare a platformelor în cadrul proiectelor noi, cât și acordare suportului după lansarea proiectului, ajustarea performanței și tranziția către operațiunile de asistență, acolo unde este cazul;
  • Asigură elaborarea și actualizarea documentației tehnice privind infrastructura IT a Băncii.

 

Vom aprecia să ai:

  • Experiență de muncă în domeniul Tehnologiilor Informaționale minim 3 ani;
  • Studii superioare în domeniul Tehnologiilor Informaționale;
  • Cursuri finisate domeniul Tehnologiilor Informaționale;
  • Certificate CCNA, LPIC etc (ar fi un avantaj);
  • Cunoașterea sistemelor de operare Linux ( Windows OS ar fi un avantaj);
  • Cunoașterea sistemelor de virtualizare (Vmware, Hyper-v);
  • Cunoștințe în administrarea serviciilor/daemon Apache, Java Tomcat, DHCP, DNS, Linux Firewall (firewalld), Cron, Rsync, JBOSS, Chrony, AD, GPO si LDAP;
  • Cunoștințe de servere și tehnologii de stocare, medii NAS/SAN, matrice de discuri (disk arrays), sisteme de backup;
  • Cunoașterea instrumentelor din linia de comandă și a scripturilor Shell, Bash;
  • Cunoștințe de a crea/extinde/monta partițiile in Linux;
  • Cunoștințe de depanarea a incidentelor de infrastructura IT (Pachet Capture);
  • Cunoașterea sistemelor de baze de date, cum ar fi MySQL, PostgreSql si Oracle DB (ar fi un avantaj);
  • Experiență practică cu una dintre platformele de cloud public: AWS, Azure, GCP (ar fi un avantaj);
  • Cunoașterea limbii române și engleze.


Aplică

Administrator de rețea, Secția Rețea și Echipamente, Departamentul Tehnologii Informaționale

Ce ai de făcut:

  • Mentenanța si suportul rețelei de date LAN, WAN a Băncii si a serviciilor aferente acesteia;
  • Identificarea și rezolvarea problemelor (Troubleshooting) de rețea aferente Băncii;
  • Controlul fluxului de date bancare prin intermediul rețelei de date a Băncii;
  • Instalarea si configurarea echipamentelor de rețea a Băncii;
  • Conlucrarea cu colegii din alte echipe, cum ar fi: Administratori de sistem, ServiceDesk, Securitatea Informațională;
  • Elaborarea și actualizarea documentației tehnice privind infrastructura rețelei de date a Băncii;
  • Respectarea strictă a prevederilor actelor normative interne și a legislației în vigoare;
  • Monitorizarea și respectarea normelor de securitate la implementarea tehnologiilor de rețea noi;
  • Se raportează situația curentă, aferentă funcționarii rețelei de date a Băncii, către conducerea Departamentului;
  • Executarea planurilor de activitate și raportarea despre îndeplinirea lor către conducerea Departamentului.

 

Vom aprecia să ai:

  • Experiență de muncă în domeniul Tehnologiilor Informaționale minim 3 ani;
  • Studii superioare în domeniul Tehnologiilor Informaționale;
  • Cursuri finisate în domeniul Tehnologiilor Informaționale;
  • Certificate CCNA R&S,CCNP (o să constituie un avantaj);
  • Cunoașterea sistemelor de operare (IOS, FXOS, Linux basic, NexusOS);
  • Cunoașterea tehnologiilor Network Switching (Vlan, VTP, LLDP, Port Security, DHCP Snooping, LACP, VPC, etc);
  • Cunoașterea tehnologiilor Network Routing (EIGRP, OSPF, BGP, DMVPN, GRE, etc);
  • Cunoașterea tehnologiilor Network Firewalling ( ACL, NAT, IDS/IPS, FirePowerMC, FTD, etc);
  • Cunoștințe de depanarea a incidentelor de rețea (Pachet Capture);
  • Cunoașterea limbii române și engleze.

 

Aplică