Picture

Cariera la OTP Bank

Află mai multe despre posturile vacante la OTP Bank. Abia așteptăm să te cunoaștem!

Posturi vacante

Suntem o echipă tânără și dinamică, profesionistă, orientată spre client și rezultat. Ne propunem să-ți oferim provocări profesionale, un mediu de lucru prietenos, oportunități de dezvoltare și facilități pentru a duce un mod de viață sănătos.

Pentru cel mai bun candidat, oferim beneficii extra-salariale:

- Experienţa unui grup internaţional;
- Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
- Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
- Asigurare medicala suplimentară;
- Tichete de masă;
- Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.

Pune-ţi cariera pe upgrade cu OTP Bank!

Te invităm să aplici CV-ul la recrutare@otpbank.md, menționând funcția pentru care candidezi.
Dacă nu ai identificat o funcție vacantă pentru domeniul tău de pregătire profesională, expediază CV şi, în funcție de disponibilitățile pentru funcțiile necesare în noile proiecte, te contactăm noi. Ne va face plăcere să te cunoaștem și să facem echipă comună!

Joburi Business

Client Relationship Director, Direcția Clienți Corporativi Locali, Departamentul Large Corporate

Ce ai de făcut:

  • Atragerea clienţilor noi din categoria Large Corporate, precum şi în menţinerea clienţilor corporativi existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
  • Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii corporativi organelor de decizie; monitorizarea derulării a relaţiei contractuale cu clienţii;
  • Contribuție personală la stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii corporativi;
  • Comunicarea și corespondenţa de afaceri cu clienţii corporativi ai Băncii;
  • Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii corporativi în atenția organelor de decizie; monitorizarea derulării a relaţiei contractuale cu clienţii;
  • Participarea în cadrul proiectelor de dezvoltare ale Băncii.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic / financiar-bancar;
  • Experienţă în relaționarea cu clienţii minim 3 ani în sistemul bancar;
  • Competențe de analiză a situației economico-financiare a întreprinderii;
  • Orientare către client;
  • Cunoaşterea legislaţiei în vigoare;
  • Cunoaşterea limbilor – română, engleza, rusă;
  • Cunoştinţe avansate în sistemele și aplicațiile informatice (Word, Excel, Power Point).

Aplică

 

Manager Relații Clienți Leasing , Centrul de Leasing

Ce ai de făcut:

  • Suport pentru front-office în identificarea oportunităților de leasing în portofoliul său de clienți;
  • Consilierea filialelor și clienților privind corecta utilizare a produsului Leasing financiar, Leasing Partener;
  • Colaborarea activa și gestionarea relațiilor cu Furnizorii locali și externi în cadrul tranzacțiilor de Leasing sau Credit;
  • Efectuarea vizitelor la clienți, coordonate cu personalul front-office;
  • Redactarea, verificarea și monitorizarea contractelor de Leasing si de Vanzare-Cumparare pe parcursul derulării acestora;
  • Pregătirea și organizarea campaniilor comerciale;
  • Valorificarea surselor externe de generare a tranzactiilor de leasing, inclusiv programele de parteneriat;
  • Participarea la întocmirea rapoartelor interne și externe.

Vom aprecia să ai:

  • Experienţă în domeniu financiar-bancar sau in domeniu conex cel puţin 3 ani;
  • Cunoașterea produselor: leasing financiar sau creditare;
  • Cunoaşterea sistemului financiar-bancar si a tehnicilor de realizare a produselor leasing financiar și creditare;
  • Cunoașterea legislației in domeniul reglementarii activității de finanțare;
  • Cunoaşterea fluenta a limbilor: română, rusă; engleza – un avantaj;
  • Cunoştinţe informatice: Word, Excel, PPT, etc;
  • Permis de conducere cat. B (și experiență).


    Aplică

Manager Relații, Secția Relații Instituții Financiare Internaționale, Direcția Finanțare Specializată și Internațională, Departamentul Tranzacții Bancare Globale

Ce ai de făcut:

  • Monitorizarea şi analiza programelor de finanțare ale Instituțiilor Financiare Internaționale și unităților de implementare a proiectelor internaționale;
  • Inițierea, gestiunea şi menținerea relației Băncii cu Instituțiile Financiare Internaționale și unitățile de implementare a proiectelor internaționale;
  • Gestiunea procesului privind negocierea şi implementarea acordurilor de finanțare cu Instituțiile Financiare Internaționale;
  • Dezvoltarea şi implementarea produselor de finanțare din resursele Instituțiilor Financiare Internaționale;
  • Monitorizarea portofoliului de proiecte realizate în parteneriat cu Instituțiile Financiare Internaționale (linii de credit, proiecte de asistență tehnică, etc.);
  • Asigurarea corespondenței în cadrul relațiilor de parteneriat cu Instituțiile Financiare Internaționale, pregătirea informațiilor diverse la solicitarea Instituțiilor Financiare Internaționale;
  • Promovarea în cadrul Băncii a proiectelor derulate în parteneriat cu Instituțiile Financiare Internaționale şi animarea echipelor comerciale în vederea valorificării resurselor atrase.
  • Alte activități relevante pentru asigurarea relației de parteneriat calitativ cu Instituțiile Financiare Internaționale.

 

Vom aprecia să ai:

  • Experiență în domeniul bancar minim 2 ani;
  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoștințe ale MS Office la nivelul utilizatorului avansat;
  • Cunoașterea aprofundată a bazei legislative şi normative în domeniul bancar;
  • Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat.

    Aplică
Manager Relații Factoring, Secția Factoring, Direcția Finanțare Specializată și Internațională, Departamentul Tranzacții Bancare Globale

Ce ai de făcut:

  • Consilierea clienților și acordarea suportului pentru rețea în vânzarea produsului; 
  • Prospectarea pieței pentru identificarea oportunităților de business și promovare;
  • Comunicarea cu echipele interne și partenerii externi pe subiecte aferente tranzacțiilor;
  • Asigurarea funcțiilor post-vânzare: monitorizarea achitării creanțelor, raportare, îndeplinire buget, etc.
  • Operarea în softul dedicat;
  • Analiza eligibilității tranzacțiilor de Factoring conform DNI în vigoare;
  • Administrarea procesului de perfectare a contractelor și dosarelor de Factoring;
  • Participarea la elaborarea documentelor normative interne și proceselor de business.


Vom aprecia sa ai:

  • Spirit de inițiativă, implicare și perseverență;
  • Abilități excelente de comunicare, relaționare și negociere;
  • Capacitatea de a oferi soluții eficiente pentru problemele identificate;
  • Cunoaşterea fluentă a limbilor: română, engleză, rusă;
  • Cunoaşterea sistemului financiar-bancar și a tehnicilor de vânzare a produsului;
  • Studii superioare economice, financiar-bancare;
  • Experienţă în sistemul financiar - bancar de cel puţin 3 ani.

 

Aplică

Reprezentant vânzări directe - contract prestări servicii

Ce ai de făcut:

  • Identificarea clienților potențiali și a oportunităților de promovare a produselor și serviciilor bancare în afara sediilor Băncii;
  • Promovarea serviciilor și produselor băncii într-o manieră profesională, în conformitatea cu reglementările în vigoare;
  • Atragerea clienților și inițierea procesului de încheiere a relațiilor de afaceri noi;
  • Identificarea necesităților clienților și propunerea soluțiilor financiare optime, prin adaptarea comercializării produselor la condițiile pieței;
  • Participarea la acțiuni de animare comercială ale băncii: întâlniri cu clienții, prezentări, expoziții, evenimente, etc.;
  • Oferirea de asistență clienților în procesul de vânzare;
  • Administrarea și asigurarea respectării tuturor obiectivelor de vânzare;
  • Monitorizarea tuturor solicitărilor clienților și asigurarea procesării/rezolvării acestora;
  • Menținerea cunoștințelor despre toate produsele și serviciile de pe piață, pentru a cunoaște toate avantajele și dezavantajele pentru diverse produse/servicii;
  • Gestionarea eficientă și corectă a diverselor documente pentru toate sursele de vânzare;
  • Respectarea tuturor măsurilor legate de securitate și confidențialitatea datelor clienților.

 

 

Vom aprecia să ai:

  • Experiență în domeniul vânzărilor;
  • Spirit de inițiativă, pro activitate, creativitate și implicare;
  • Spirit de responsabilitate, organizare și orientare spre rezultat.


    Aplică

Joburi Suport

Grafic Designer, Secția Marketing și Cercetări, Departamentul Marketing și Gestiunea Produselor

Ce ai de făcut?

  • Vei crea și dezvolta materiale publicitare menite să sprijine comunicarea vizuală a bancii și alinierea cu valorile brandului OTP;
  • Vei crea și/sau adapta materiale promoționale pentru produsele și serviciile băncii (pliante, broșuri, postere, OOH etc), materialele multimedia (infografice, animații, video, alte forme de conținut interactiv etc.);
  • Vei crea și/sau adapta materiale pentru comunicarea internă și de brand (PR), precum prezentări, rapoarte și materiale de instruire anunțuri, reviste, calendare, cărți de vizită etc;
  • Vei contribui la imbunatatirea experientei clientilor și la eficientizarea comunicarii interne.
  • Vei pregăti machetele grafice pentru imprimare în format mare și poligrafie;
  • Vei comunica cu furnizorii (agenții de creație, tipografii etc) și vei verifica calitatea lucrărilor executate;
  • Vei asigura respectarea identității vizuale a brandului OTP (intern/extern).

 

Vom aprecia să ai:

  • Experiență demonstrată în calitate de designer grafic, de minim 2 ani (portofoliu de lucrări executate);
  • Experiența în calitate de designer grafic în domeniul financiar – bancar va constitui un avantaj;
  • Licența în Design, Arte Plastice sau un domeniu conex, va constitui un avantaj;
  • Cunoașterea programelor și tehnologiilor de proiectare grafică: Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe In Design, Adobe Premiere, Adobe Flash, Corel Draw, Canva etc;
  • Conectat la noutățile din domeniu (tendințe, tehnologii etc.);
  • Simț estetic dezvoltat, creativitate, perseverență și atenție la detalii;
  • Comunicabil/ă, având capacitatea de a lucra în echipă, de a primi și a oferi feedback constructiv;
  • Cunoașterea fluentă a limbilor română și rusă. Cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj.

Aplică

Business Analyst, Departamentul Proiecte și Organizare

Ce ai de făcut?

  • Efectuează analiza cerințelor business elaborate de către subdiviziunile băncii în vederea definirii specificațiilor funcționale pentru construirea eficientă a sistemelor informatice, inclusiv identificarea cerințelor prin întâlniri cu subdiviziunile solicitante, precum și în baza analizei documentației legislative și tehnice specifice domeniului financiar - bancar;
  • Contribuie la detalierea cerințelor business și redactarea acestora împreună cu echipa de dezvoltatori în vederea validării specificațiilor funcțional-tehnice;
  • Identifică și propune soluții alternative pentru optimizarea proceselor de business și a proiectelor;
  • Asigură coordonarea și gestiunea echipei responsabile pe perioada efectuării testelor funcționale a noilor dezvoltări;
  • Asigură monitorizarea procesului de realizare a tuturor livrabilelor tehnice aferente unei dezvoltări;
  • Asigură până la finalizarea proiectului urmărirea post implementare a dezvoltărilor sistemelor informatice instalate pe mediile de producție în scopul rezolvării eventualelor disfuncționalități.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul economic sau tehnologii informaționale;
  • Experiență de minim 3 ani în domeniul bancar;
  • Cunoștințe avansate privind reglementările legislative aferente proceselor bancare;
  • Experiență în domeniul proiectelor, și în special în proiecte ce presupun implementare/ajustare procese business în sisteme informatice, vă constitui un avantaj;
  • Cunoașterea limbilor română, rusă și engleză.

 

Aplică

 

Coordonator calitate, Secția Dezvoltare si Supervizare Retail, Departamentul Retail Network Management

Ce ai de făcut?

  • Monitorizarea înregistrării centralizate a reclamațiilor în aplicația dedicată a Băncii, cu privire la serviciile oferite de bancă, parvenite prin diferite canale, conform DNI în vigoare;
  • Gestionarea procesului de pregătire a proiectelor de răspuns de către subdiviziunile responsabile a reclamațiilor recepționate spre analiză;
  • Elaborarea proiectelor finale de răspuns la reclamații, inclusiv în baza proiectelor prezentate de subdiviziunile responsabile;
  • Monitorizarea evoluţiei în timp a reclamaţiilor recepționate de Bancă;
  • Participarea, în caz de necesitate, la întâlnirile programate cu clienţii care au înaintat reclamaţii;
  • Furnizarea către angajații Băncii a training-urilor pentru îmbunătățirea abilităților de tratare a reclamațiilor clienților;
  • Formularea propunerilor cu referire la îmbunătățirea calității serviciilor în baza analizei reclamațiilor;
  • Promovarea principiilor calităţii şi urmărirea acţiunilor de îmbunătăţire pentru neconformitățile identificate în baza reclamațiilor primite de la clienții băncii;
  • Participarea în acțiuni de promovare a calității și cele dedicate îmbunătățirii sistemului de management al calității.

 

 

Vom aprecia să ai:

  • Cunoașterea cadrului normativ financiar-bancar;
  • Experiență în gestiunea vânzărilor produselor şi serviciilor bancare va constitui un avantaj;
  • Studii superioare cu profil juridic sau economic;
  • Cunoaștere aplicațiilor interne ale Băncii va constitui un avantaj;
  • Cunoașterea aplicațiilor MS Office (Excel, Word, Power Point, Internet Explorer);
  • Cunoașterea limbii română, rusă, engleză va constitui un avantaj;
  • Orientare spre rezultat și spre client.


Aplică

Manager Produse Digitale, Secția Dezvoltare Produse Digitale, Departamentul Produse Digitale

Ce ai de făcut?

  • Vei contribui la generarea de strategii și viziuni pe termen lung pentru a crea cele mai bune produse digitale;
  • Vei defini nevoia de business pentru sistemele automatizate de deservire la distanta, pregătirea specificațiilor business, în colaborare cu unitățile competente ale băncii (Managerii de Produse din cadrul diviziilor comerciale) și înaintarea acestora pentru dezvoltare, asigurând înțelegerea coerenta a acestora de către echipele relevante (interne si externe);
  • Vei gestiona, conduce cercetări (User research) și studii de evaluare a utilizării a produselor digitale, pentru a propune viziunea și planul de dezvoltare pe termen scurt si mediu;
  • Vei elabora scenarii de dezvoltare a cerințelor și vei asigura implementarea acestora conform strategiei. Vei acționa în parteneriat cu echipele IT, Business si furnizori externi pentru definirea planului si perimetrului de dezvoltare a produselor digitale, asigurând livrarea produsului in timp conform așteptărilor;
  • Vei planifica și vei defini prioritatea dezvoltării produselor si funcționalităților aferente produselor digitale (Product backlog maintainance);
  • Vei asigura testarea și verificarea noilor produse și servicii digitale, precum și modificarea produselor și serviciilor digitale existente;
  • Vei monitoriza si evalua performanța produselor digitale întru facilitarea îmbunătățirilor continue in iterații;
  • Vei crea materiale profesionale pentru instruire privind serviciile electronice și, acolo unde este necesar, vei acorda suport profesional pentru desfășurarea formărilor;
  • Vei elabora și actualiza actele normative interne referitoare la produsele digitale;
  • Vei acționa ca si Ambasador a produselor digitale, atât pe intern cit și pe extern, distribuind cunoștințele și oferind consultanță.


Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul financiar-bancar sau administrării afacerilor, marketing, business și/sau domenii conexe;
  • Experiență de min. 1 ani în domeniul financiar-bancar;
  • Abilități de comunicare atât cu echipele Business cât și tehnice;
  • Pasiune pentru dezvoltarea celor mai bune produse digitale pentru satisfacerea nevoii clienților;
  • Abilitați analitice, de prioritizare și negociere;
  • Cunoașterea cadrului normativ financiar-bancar;
  • Cunoașterea produselor / serviciile bancare, în special celor oferite prin canalele de deservire la distanță, dar și a proceselor de lucru cu clienții;
  • Cunoașterea aprofundată a aplicațiilor MS Office (Excel, Word, Power Point, Internet Explorer);
  • Cunoașterea limbii română, rusă, engleza.


Aplică

 

Manager Produs, Secția Lending, Departamentul Marketing, Gestiunea Produselor și Experienței Clienților

Ce ai de făcut?

  • Elaborarea/dezvoltarea ofertei de produse de creditare pe segmentul cardurilor de credit;
  • Crearea planurilor/campaniilor de promovare aferente și urmărirea derulării/executării lor prin prisma rezultatelor înregistrate;
  • Propunerea de revizuire a prețurilor și/sau ofertelor dedicate aferent produselor respective, în funcție de evoluția pieței, necesităților adresate de clienți;
  • Asigurarea elaborării fluxurilor de lucru aferent produselor și actelor normative aferent acestora;
  • Vei beneficia de o experiența internațională a Grupului OTP, prin participarea în grupuri comune de lucru, seminare de aprofundare cunoștințe, training-uri dedicate.


Vom aprecia să ai:

  • Dorința de învățare, spirit de colaborare și inițiativă;
  • Experiență minimă de 2 ani în cadrul domeniului financiar-bancar, în aria de creditare persoane fizice;
  • Studii superioare în domeniul financiar-bancar/ economic;
  • Cunoașterea cadrului normativ financiar-bancar;
  • Cunoașterea tehnico-comerciale specifice produselor bancare;
  • Cunoașterea limbilor română, rusă; engleză - va fi un avantaj;
  • Atenție la detalii și orientare spre rezultat.


Aplică

Analist financiar, Secția Angajamente Retail, Centru de Procesare Servicii Clienți

Ce ai de făcut?

  • Asigură verificarea integrității dosarelor de credit cu garantii reale și corespunderea acestora cu cerințele DNI prin aplicațiile de scorare;
  • Asigură setarea în SIB facilitățile de credit și anume – eliberarea creditelor, inregistrarea garantiilor, rambursarea (anticipată, totală), restructurarea, etc.;
  • Asigură analiza solicitărilor care conform DNI sunt aprobate in afara aplicațiilor de scorare cum ar fi restructurări, derogări și altele
  • Perfectarea contractelor non standarde si celor care nu sunt incorporate in aplicațiile de scorare aferente facilitaților de credit cu garantii reale aprobate, acorduri adiționale si altele conform prevederilor DNI.
  • Perfectarea contractelor de gaj a bunurilor mobile, de amanet si acorduri adiționale la acestea.
  • Perfectarea demersurilor, permisiunilor, scrisorilor prevăzute de DNI.
  • Înregistrarea in baze de date interne a dosarelor de credit procesate imediat după procesarea acestora.

Vom aprecia să ai:

  • Experiență de muncă în sistemul financiar-bancar minim 1 an în domeniul creditării
  • Superioare financiar - bancare/economice
  • Cunoașterea Microsoft Office la nivel avansat si a sistemelor si aplicațiilor informatice specifice
  • Capacitate de analiză şi sinteză.
  • Atenție la detalii şi abilități de identificare a riscurilor aferente activității creditare.
  • Cunoașterea limbilor: româna, rusa, engleza - avantaj
  • Păstrarea confidențialității informației.

    Aplică

 

Inginer Acceptare, Direcția Acceptare și Evidență, Departamentul Carduri

Ce ai de făcut?

  • Administrarea rețelei de Comercianți și POS terminale a Băncii;
  • Inițierea și întreținerea relațiilor cu Comercianții Băncii în plan tehnic;
  • Elaborarea instrucțiunilor de utilizare a dispozitivelor de acceptare a cardurilor bancare la plată a Băncii;
  • Efectuarea instructajului privind utilizarea POS terminalelor la sediile Comercianților cât și a angajaților OTP Bank;
  • Efectuarea rapoartelor pentru Comercianți și a celor periodice privind activitatea de acceptare;
  • Asigurarea mentenanței tehnice a rețelei de dispozitive de acceptare a cardurilor bancare la plată a Băncii de Nivel-1 și Nivel-2 cât și participarea cu Furnizorul în asigurarea mentenanței de Nivel-3;
  • Verificarea, procesarea și executarea solicitărilor privind acceptarea cardurilor bancare prin intermediul dispozitivelor de acceptare a cardurilor bancare la plată a Băncii;
  • Aplicarea în practică a cerințelor și recomandărilor legislației naționale cât și a regulilor sistemelor internaționale de Plată Visa/Mastercard în domeniul acceptării cardurilor bancare la plată;
  • Elaborarea proiectelor, sarcinilor tehnice şi a documentaţiei normative interne ce ţin de activitatea Direcției;
  • Îmbunătăţirea continuă a performanţelor serviciilor şi proceselor sale, inclusiv prioritatea acordată satisfacţiei, necesităţilor şi aşteptărilor părţilor interesate;
  • Îndeplinirea altor sarcini la cererea superiorilor ierarhici în cadrul funcţiei şi competenţelor deţinute.

 

Vom aprecia să ai:

  • Cunoașterea avansată a domeniului acceptare carduri la plată prin intermediul dispozitivelor speciale (POS terminale, ATM, Tap-to-Phone, Parcomate)
  • Cunoaşterea limbii române, ruse. Engleza – un avantaj;
  • Cunoaşterea legislaţiei în domeniul cardurilor şi a standardelor de contabilitate bancară;
  • Cunoştinţe poziție: MS Office; particularitățile legate de lucrul dispozitivelor de acceptare a cardurilor bancare la plată; experiență de comunicare cu Sistemele Internaționale de Plăți, Centre de Procesare Carduri Bancare cât și Furnizorii de dispozitive speciale;
  • Studii superioare tehnice;
  • Experienţă practică de cel puțin 5 ani în poziții similare și/sau alte domenii conexe (acceptarea carduri bancare);
  • Orientare spre rezultat;
  • Orientare spre client.

Aplică

Manager Produs, Secția Daily Banking, Departamentul Marketing, Gestiunea Produselor și Experienței Clienților

Ce ai de făcut?

  • Elaborarea și dezvoltarea ofertelor aferente produselor de carduri de debit destinate persoanelor fizice;
  • Crearea planurilor / campaniilor de promovare aferente și urmărirea derulării/executării lor prin prisma rezultatelor înregistrate;
  • Propunerea de revizuire a prețurilor și/sau ofertelor dedicate aferent produselor respective, în funcție de evoluția pieței, necesităților adresate de clienți;
  • Alinierea actelor normative interne la legislația în vigoare și asigurarea elaborării fluxurilor de lucru în conformitate cu acestea;
  • Vei beneficia de o experiența internațională a Grupului OTP, prin participarea în grupuri comune de lucru, seminare de aprofundare cunoștințe, training-uri dedicate.

 

Vom aprecia să ai:

  • Dorința de învățare, spirit de colaborare și inițiativă;
  • Experiență minimă de 2 ani în cadrul domeniului financiar-bancar, în aria de creditare persoane fizice;
  • Studii superioare în domeniul financiar-bancar/ economic;
  • Cunoașterea cadrului normativ financiar-bancar;
  • Cunoașterea tehnico-comerciale specifice produselor bancare;
  • Cunoașterea limbilor română, rusă; engleză - va fi un avantaj;
  • Atenție la detalii și orientare spre rezultat.

 

Aplică

Joburi Control

Ofițer AML, Direcția Prevenirea Spălării Banilor, Departamentul Conformitate

Ce ai de făcut:

  • Participarea la elaborarea documentelor normative interne în domeniul prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului și sancțiunilor internaționale;
  • Participarea în evaluarea riscurilor din domeniile prevenirii spălării banilor și sancțiuni internaționale, identificarea neajunsurilor în sistemul de control intern și înaintarea planurilor de acțiuni pentru remedierea acestora;
  • Analiza disfuncționalităților depistate în domeniile prevenirii spălării banilor/finanțării terorismului și sancțiunilor internaționale, identificarea riscurilor și propunerea măsurilor de prevenire;
  • Participarea la formarea și sensibilizarea personalului implicat în domeniile prevenirii spălării banilor/finanțării terorismului și sancțiunilor internaționale;
  • Examinarea tranzacțiilor din perspectiva respectării prevederilor legislației în domeniul prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului. Raportarea tranzacțiilor/activităților suspecte;
  • Examinarea tranzacțiilor prin prisma respectării regimurilor de sancțiuni internaționale emise de autoritățile străine;
  • Efectuarea misiunilor de control privind realizarea standardelor în domeniile embargouri și sancțiuni, prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului în subdiviziuni.

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic;
  • Experiență de lucru în domeniul bancar;
  • Cunoașterea procedurilor și a legislației în vigoare și reglementărilor în domeniile prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului și sancțiunilor internaționale;
  • Cunoașterea și aplicarea MS Office,;
  • Gândire analitică;
  • Cunoașterea limbilor: română, rusă și engleză;
  • Capacitatea de a analiza situații specifice;
  • Capacitatea de analiză a situațiilor legate de disfuncționalitățile depistate în domeniile prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului, sancțiuni internaționale, privind riscurile de non-conformitate repetate;
  • Abilitate înaltă de verificare și control, gândire strategică;
  • Abilitați de comunicare eficientă (scrisă și verbală) și proactivitate.

Aplică

Joburi IT

Analist Producție Informatică - Suport, Secția Centrul de Exploatare, Departamentul Tehnologii Informaționale

Ce ai de făcut:

  • Acordarea suportului funcțional și consultanței utilizatorilor SIB, linia 1 de suport TI, privind utilizarea funcționalului sistemului automatizat bancar (în continuare – ”SAB”) aflat în exploatare în regim de producție;
  • Acordarea consultaței și suportului tehnic pentru înregistrarea și procesarea solicitărilor de asistență și extragere date înaintate de către utilizatorii SIB, inclusiv cu excaladarea către și implicarea liniilor de suport TI superioare;
  • Acordarea suportului privind identificarea şi formalizarea cazurilor de erori sau incidente funcţionale al SAB;
  • Înregistrarea și remedierea anomaliilor și incidentelor raportate aferent funcționării SAB;
  • Acordarea suportului privind versiunile de livrare în teste şi producţie aferente mentenanţei evolutive şi corective SAB;
  • Monitorizarea asigurării unor termeni rezonabili de corecţie (prin dezvoltare, testare funcţională şi omologare bancară) a incidentelor funcţionale aferente SAB.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic sau în domeniul IT;
  • Experiența de activitate în sistemul financiar-bancar constituie un avantaj;
  • Cunoștințe medii/avansate ale limbii engleze;
  • Cunoștințe temeinice profil tehnic și în domeniu IT;
  • Gândire inovativă, capacitate de analiză şi sinteză, judecată rapidă;
  • Rezistenţă la sarcini repetitive şi situaţii de stres;
  • Flexibilitate şi autodezvoltare.

 

Aplică

Administrator de rețea, Secția Rețea și Echipamente, Departamentul Tehnologii Informaționale

Ce ai de făcut:

  • Mentenanța si suportul rețelei de date LAN, WAN a Băncii si a serviciilor aferente acesteia;
  • Identificarea și rezolvarea problemelor (Troubleshooting) de rețea aferente Băncii;
  • Controlul fluxului de date bancare prin intermediul rețelei de date a Băncii;
  • Instalarea si configurarea echipamentelor de rețea a Băncii;
  • Conlucrarea cu colegii din alte echipe, cum ar fi: Administratori de sistem, ServiceDesk, Securitatea Informațională;
  • Elaborarea și actualizarea documentației tehnice privind infrastructura rețelei de date a Băncii;
  • Respectarea strictă a prevederilor actelor normative interne și a legislației în vigoare;
  • Monitorizarea și respectarea normelor de securitate la implementarea tehnologiilor de rețea noi;
  • Se raportează situația curentă, aferentă funcționarii rețelei de date a Băncii, către conducerea Departamentului;
  • Executarea planurilor de activitate și raportarea despre îndeplinirea lor către conducerea Departamentului.

 

Vom aprecia să ai:

  • Experiență de muncă în domeniul Tehnologiilor Informaționale minim 3 ani;
  • Studii superioare în domeniul Tehnologiilor Informaționale;
  • Cursuri finisate în domeniul Tehnologiilor Informaționale;
  • Certificate CCNA R&S,CCNP (o să constituie un avantaj);
  • Cunoașterea sistemelor de operare (IOS, FXOS, Linux basic, NexusOS);
  • Cunoașterea tehnologiilor Network Switching (Vlan, VTP, LLDP, Port Security, DHCP Snooping, LACP, VPC, etc);
  • Cunoașterea tehnologiilor Network Routing (EIGRP, OSPF, BGP, DMVPN, GRE, etc);
  • Cunoașterea tehnologiilor Network Firewalling ( ACL, NAT, IDS/IPS, FirePowerMC, FTD, etc);
  • Cunoștințe de depanarea a incidentelor de rețea (Pachet Capture);
  • Cunoașterea limbii române și engleze.

 

Aplică

 

Coordonator Securitate Informațională, Secția Securitate Informațională, Departamentul Securitate Bancară

Ce ai de făcut:

  • Participă la procesul de planificare a activităților aferente securității informaționale și analiză a riscurilor;
  • Monitorizează și raportează despre statutul activităților planificate;
  • Participă la elaborarea și revizuirea documentelor normative interne aferente securității informaționale;
  • Participă la procesul de instruire al personalului privind cerințele securității informaționale;
  • Înaintează propuneri pentru îmbunătățirea proceselor aferente securității informației;
  • Gestionează procesul de inventariere și clasificare a resurselor informaționale din cadrul băncii;
  • Gestionează procesul de gestiune a accesului. Participă la procesul de acordare/modificare/retragere/revizuire a drepturilor de acces ale angajaților Băncii la sistemul informațional și informațiile cu acces limitat. Automatizează procesul de gestiune a accesului prin intermediul sistemului de gestiune a identității și accesului;
  • Se implică în procesul de gestiune a mijloacelor criptografice;
  • Gestionează sistemele de securitate și documentează procedurile operaționale (SIEM, WAF, ATP, Proxy, DLP, Mail gate, scaner de vulnerabilități ș.a.);
  • Prezintă propuneri și implementează măsuri de protecție a activelor informaționale (servere, stațiilor de lucru și echipamentului de rețea, aplicații);
  • Înaintează propuneri și implementează măsuri de securizare a comunicațiilor electronice;
  • Integrează cerințele de securitate în proiectele și dezvoltările în derulare din cadrul Băncii;
  • Este implicat în procesul de gestiunea a riscurilor aferente furnizorilor de servicii;
  • Este implicat în procesul de gestiune a incidentelor de securitate informațională;
  • Este implicat în procesul de asigurare a continuității activităților aferente securității informaționale (doar procesele și sistemele gestionate de securitatea informațională);
  • Monitorizează respectarea normelor de securitate și efectuează teste de securitate;
  • Este implicat în misiunile de audit care derulează în cadrul Băncii prin furnizarea informației aferente domeniului său de activitate și implementarea măsurilor planificate de înlăturare a constatărilor;
  • Monitorizarea respectării cerințelor de securitate;
  • Alte activități aferente securității informației.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul securității informaționale sau a tehnologiilor informaționale;
  • Cunoștințe de bază a standardelor și bunelor practici în domeniul securității IT (ISO 27000, NIST);
  • Cunoștințe tehnice de bază în domeniul securității informaționale și tehnologiei informației și comunicațiilor; (Rețea, Sisteme de operare, Antivirus, SIEM, Anti SPAM, DLP, altele);
  • Abilități de comunicare, capacitatea de a explica concepte și informațiile de securitate clientului intern;
  • Abilități de analiză orientată pe riscuri;
  • Responsabilitate, adaptabilitate și flexibilitate;
  • Orientare spre rezultat și orientare spre client;
  • Cunoașterea limbii engleze nivel mediu (citirea / întocmirea documentației tehnice, corespondență).


Aplică

Analist sistem, Secția Studii și Dezvoltare, Departamentul Tehnologii Informaționale

Ce ai de făcut:

  • Contribui activ la proiectarea și implementarea soluțiilor tehnice, împreună cu echipa din care faci parte;
  • Propui îmbunătățiri/dezvoltari ale sistemelor existente și urmărești proiectele de la stadiul de pregătirea specificațiilor până la faza de stabilizare;
  • Colaborezi cu furnizorii de software și stabilești specificațiile tehnice;
  • Ești responsabil de analiza cerințelor business și crearea planului logic pentru dezvoltare IT;
  • Planifici funcționalitatea/stratul logic/fluxurile de lucru/ecranele/tabelele de date/interfețele și transformi cerințele de business în cerințe IT;
  • Planifică, definește testele de regresie/unitate/sistem/utilizator;
  • Responsabil cu suportul de nivel 2 si 3 pentru CORE Banking System.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul economic sau al tehnologiilor informaționale;
  • Experiență de minim 2 ani în domeniul bancar;
  • Cunoașterea proceselor bancare;
  • Cunoștințe profunde în straturi funcționale și logice ale unei aplicații IT / grup de aplicații;
  • Experiență în programe de implementare IT importante (înlocuirea sistemului bancar de bază, implementarea sistemelor bancare electronice etc.);
  • Abilități de proiectare a fluxurilor business/tehnice de integrare;
  • Cunoașterea metodologiilor relevante (PMP, SDLC, Agile);
  • Experiența in SQL, PL/SQL (nivel mediu) este de asemenea un avantaj;
  • Experiență în proiecte gestionate în mediul multinațional;
  • Experiență în activități bancare și servicii IT bancare;
  • Abilități excelente de comunicare, management și prezentare.


    Aplică